SEAT prozradil v Paříži plán produktové ofenzivy na rok 2017

Autor: Tisková zpráva - 29. 9. 2016


SEAT zveřejnil na Pařížském autosalonu podrobné informace o největší produktové ofenzivě ve své historii. Po letošní premiéře modelu Ateca bude v roce 2017 následovat modernizovaný Leon, uvedení páté generace modelu Ibiza a ofenzivu završí debut v segmentu crossoverů s novým modelem SEAT Arona. Rovněž označení Arona bylo dnes zveřejněno poprvé. Arona je název města na ostrově Tenerife, na Kanárských ostrovech, a také místo v italském kraji Piemont. Nový SEAT Arona je vyvíjen a bude vyráběn v závodě SEAT Martorell v Barceloně.

Předseda představenstva společnosti SEAT Luca de Meo uvedl, že „Leon, Ibiza a nový model Arona, společně s modelem Ateca, posílí značku SEAT v oblasti obchodní a finanční i z hlediska jejího image. Rok 2017 bude pro SEAT velmi výjimečný.“

Ateca X-Perience, nové zážitky z řízení SUV

SEAT vystavuje v Paříži nový model Ateca X-Perience, který bude společně s modelem Ateca, od dnešního dne až do 16. října, hlavním magnetem atraktivní expozice španělské značky. Ateca X-Perience je dobrodružnější, terénní verzí prvního SUV v historii značky SEAT, které se již stalo třetím pilířem její nabídky. Během několika měsíců od uvedení na trh přijali prodejci více než 21 000 objednávek. Kromě toho bylo zaznamenáno více než 39 milionů zhlédnutí webových stránek a realizováno 1,5 milionu konfigurací prostřednictvím internetu. Model Ateca X-Perience, inspirovaný středozemní kulturou, projevuje svou nejdobrodružnější stránku s mimořádnými vlohami pro jízdu v terénu a je cvičením, které ukazuje možnosti modelové řady Ateca i její budoucí potenciál.

Kromě konceptu #SEAT #Ateca X-Perience a unikátního 4D kina bylo na autosalonu v Paříži potvrzeno jméno našeho malého crossoveru, který uvedeme již příští rok! Bude se jednat o SEAT #Arona :)

Zveřejnil(a) SEAT Česká republika dne 29. září 2016

Expozice značky SEAT nabízí zážitky ve formátu 4D

Pařížský autosalon je pro značku SEAT ideální příležitostí k prezentaci její vize, v níž je síťově propojený automobil klíčem k budoucí mobilitě. Za tím účelem vznikl jedinečný koncept dvojité expozice, který je naprosto odlišný od všeho, co bylo dosud k vidění na autosalonech po celém světě. Expozice přitahuje pozornost nabídkou zážitků ve formátu 4D, které umožňují návštěvníkům emocionální kontakt se značkou i městem Barcelona. V souladu s rostoucím významem digitalizace ve strategii společnosti SEAT posloužil slogan „SEAT Always ON!“ jako inspirace pro návrh způsobu, jímž španělská značka prezentuje svou image v Paříži. Součástí expozice je například amfiteátr 4D s nepřetržitou tiskovou konferencí a konfigurátor, který používá technologii BitBrain, umožňující individualizaci modelu SEAT Ateca v souladu s emocemi a nervovými signály návštěvníků.

Outdoorová zóna nabízí mimo jiné tiskové centrum, odpočinkový koutek a místo pro setkávání lidí. Návštěvníkům je tak umožněn živý kontakt se značkou. Koncept „Stvořen v Barceloně“ vrhá světlo na město, které je sídlem společnosti SEAT, aby upozornil na jeho modernost i jeho roli jako mezinárodního měřítka v oblasti městského designu, což jsou všechno hodnoty sdílené značkou SEAT.

seat-pariz-2016-2

SEAT je připraven posouvat věci na novou úroveň

V následujících deseti letech prožije automobilový průmysl revoluci díky inovacím v oblastech elektrifikace, digitalizace, novým službám pro mobilitu a síťově propojeným vozidlům. SEAT založil v reakci na tyto výzvy tzv. Easy Mobility Team, skupinu odborníků z různých oborů, která povede transformaci společnosti ve třech hlavních oblastech:

  • digitalizace a výzkum a vývoj
  • spokojenost zákazníků
  • obchodní rozvoj

„Síťově propojený vůz jako základ uživatelských zkušeností je naší vizí budoucnosti mobility. Chceme, aby měl automobil na trhu postavení služby, která nabízí digitální, propojené zážitky,“ zdůraznil Luca de Meo. „Posunout SEAT na novou úroveň znamená nejen tvrdě pracovat na tom, abychom poskytovali našim zákazníkům ještě lepší produkty a služby, ale také využít této revoluce v našem odvětví, abychom tentokrát hráli průkopnickou roli v některých z těchto nových trendů. Naším snem je SEAT jako značka schopná poskytovat nejsnadnější mobilitu v tomto prostředí s rychlými změnami,“ dodal.

SEAT chce být vedoucí značkou v oblastech konektivity a digitalizace. Společnost se například stala první automobilovou značkou na světě, nabízející aplikaci kompatibilní se systémem CarPlay, který umožňuje zobrazovat a ovládat obsahy chytrého telefonu iPhone prostřednictvím uživatelského rozhraní vozidla.

Cílem druhé oblasti transformace společnosti SEAT je zvýšit spokojenost zákazníků s nákupem a všemi souvisejícími službami. V souladu s tímto zaměřením spustila značka SEAT průkopnickou platformu Live Store, která umožňuje uživatelům podrobně se seznámit se všemi detaily vozidla ve virtuálním prostředí, a to v individualizované podobě. Společnost také uzavřela smlouvu se společností Amazon France o prodeji modelu Mii by Mango prostřednictvím tohoto velkého internetového obchodu.

SEAT zaměří své úsilí rovněž na obchodní rozvoj a využívání nových digitálních ekosystémů v oblasti mobility v reakci na výzvy, jimž čelí velkoměsta v oblastech městské infrastruktury, dopravních systémů a vozidel. Příkladem těchto aktivit je smlouva uzavřená mezi společnostmi SEAT a Conector, jejímž účelem je spustit program na podporu nově zakládaných firem se specializací na automobilový průmysl a mobilitu, jakož i založení centra CARNET pro výzkum městské mobility v Barceloně.

seat-pariz-2016-1

SEAT je ve skvělé formě připraven na největší produktovou ofenzivu

Digitální transformace společnosti probíhá v době, kdy SEAT konsoliduje své finanční výsledky a připravuje se na největší ofenzivu nových modelů. SEAT neochvějně kráčí směrem k trvale udržitelné ziskovosti a očekává, že rok 2016 uzavře s kladným hospodářským výsledkem. V prvním pololetí dosáhl provozního zisku 93 milionů eur, což znamená meziroční zvýšení o 77 %. Kromě toho rostou prodeje značky SEAT již čtvrtým rokem v řadě, přičemž od ledna do srpna 2016 bylo zákazníkům dodáno 277 100 vozidel SEAT.

Po letošní premiéře modelu Ateca uvede SEAT na trh v následujícím roce tři nové modely – modernizovaný Leon, pátou generaci modelu Ibiza a nový SEAT Arona.

Štítky: , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru