SEAT otevřel první dealerství s novým designem

Autor: Pavel Srp - 13. 3. 2014


SEAT otevřel v Berlíně novou vlajkovou loď mezi svými prodejními a servisními místy. Je to první showroom postavený v souladu s novým korporátním designem španělské značky. Nový showroom SEAT v německém hlavním městě, které patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející velkoměsta v Evropě, nabízí na celkem 7500 metrech čtverečních dostatek místa pro pokračující realizaci úspěšné růstové strategie značky SEAT. Mezi 600 hosty, kteří se zúčastnili slavnostního otevření, byl španělský velvyslanec v Berlíně Juan Pablo Garcia-Berdoy.

„Nový vzhled vytváří dokonalé spojení mezi korporátní identitou značky SEAT a jejím designem, přičemž symbolizuje šest základních hodnot společnosti SEAT: design, dynamiku, mladého ducha, hospodárnost, spolehlivost a dostupnost,“ říká Jürgen Stackmann, prezident a generální ředitel společnosti SEAT S.A.

V přízemí nové budovy se nachází velká hala pro vystavené nové vozy, servisní zóna se dvěma pracovišti pro příjem vozidel do servisu, celkem dvanáct servisních stání a místnost pro předávání vozidel zákazníkům. První podlaží je vyhrazeno pro kanceláře a jednací místnosti. S celkovou podlahovou plochou 3600 metrů čtverečních nabízí zcela nová budova prostor pro 35 pracovišť. Hlavní prioritou v procesu výstavby byla ekologie a trvalá udržitelnost. Budova je napojena na dálkové vytápění a veškeré odpadní vody ze servisních činností jsou na místě čištěny a vrací se zpět do oběhu. Servis díky tomu neprodukuje žádné odpadní vody. SEAT navíc používá pro osvětlení výstavní haly a venkovních ploch energeticky úsporné diody.

Berlínské prodejní a servisní místo je prvním objektem v prodejní síti značky SEAT, který byl plně realizován v souladu s novým korporátním designem. Mezi jeho charakteristické prvky, které vytvářejí přívětivou a otevřenou atmosféru, patří bílá a červená barva a diagonální linie. Takto pojatý korporátní design představuje další krok v pokračujícím vývoji image značky SEAT. Korporátní identita a design harmonicky vyjadřují základy značky SEAT a otevřeně symbolizují šest hodnot společnosti – design, dynamiku, mladého ducha, hospodárnost, spolehlivost a dostupnost.

Původ elegance a preciznosti korporátního designu značky SEAT je třeba hledat v diagonálně vedené linii, která připomíná barcelonský bulvár Avenida Diagonal. Tato linie sjednocuje kreativní vizi a je důležitou součástí genetického kódu značky SEAT. Oživení přinášejí výrazné detaily španělského designu – vzrušující akcenty, hluboké stíny, dynamické perspektivy a nefalšovaná radost pojí lidi s novým hybridním životním stylem, který je jak racionální, tak emocionální.

Nové vizuální prvky zahrnují neoddělitelnou dvojici vášnivé červené – hřejivé a dynamické s nezaměnitelným chromem, jež tvoří logo SEAT. Evoluce loga symbolizuje transformaci společnosti SEAT, rovnováhu mezi racionální složkou a nejvíce emocionálními prvky španělské značky. Chromovaný symbol, charakterizovaný symetrickými liniemi v trvalém napětí, má precizní tvary pevně zakořeněné v moderním pojetí, které leží pod jemnou linií průmyslové inspirace. Jedinečný design loga zdůrazňuje neutuchající úsilí značky SEAT o precizní techniku, vynikající konstrukci a inovace, zatímco červená barva i nadále evokuje duši španělské značky.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru