SEAT Leon a Škoda Octavia mají sofistikovanější zadní nezávislé zavěšení kol pouze u motorizací nad 110 kW – u Leonu je to jen motorizace 1,8 TSI 132 kW, u Octavie je to totéž provedení, ale přidává k tomu i verze RS a verze s pohonem všech kol. Volkswagen Golf a Audi A3 jsou na tom o poznání lépe. Tito jejich sourozenci mají nezávislé zavěšení zadních kol již od 90 kW.
Proslýchá se, že si od května 2014 budete moci u Leonu připlatit za to, že jednodušší a levnější vlečená ramena spojená torzní příčkou nahradí víceprvková zadní náprava – tak jak to měla předchozí generace bez výjimky. Zmíněných 90 kW u Golfu a A3 budou tou hodnotou, kam se možnost připlatit si za multilink, posouvá. Pod 90 kW bude Leon možné objednat pouze s „klikovou“ nápravou.
Tato informace se prý bude týkat všech tří karosářských variant – pětidveřového Leonu, třídveřového SC i na trh právě uváděného kombi ST. O tom, kolik bude příplatek, se zatím nemluví.
-PS-