BMW M5 je je to nejlepší, co má pro pětkovou řadu automobilka v nabídce. Pod kapotou má na evropské poměry obrovský motor – benzínový osmiválec 4,4 litru s dvěma turbodmychadly. I když je M5 oproti běžné verzi designově odlišná, pro některé tunery to stále není dost. Jedním z posledních, který se se svou prací prezentuje, je nám dobře známá společnost Prior Design. A k prezentaci posloužila také sexy hosteska.

Základem úpravy je široký bodykit PD5XX zahrnující zcela nový přední nárazník, nové nástavce prahů či zadní nárazník s integrovaným difuzorem z karbonu. Na nárazníky i prahy perfektně navazuje výrazné rozšíření blatníků a karbonový spoiler na zádi. Celek dotvářejí nová zlatá 22″ kola Vossen. Abyste si nemysleli. že zůstalo pouze u vzhledu, máme pro vás informaci o tom, že se zapracovalo i na motoru. Ne, že by sériový motor neměl dost síly, ale víc výkonu (téměř) nikdy neuškodí, a tak byl na auto namontovám kompletní nový výfuk Akrapovič a řídící jednotka prošla mírným přeladěním map. O kolik se výkon z původních 560 koní a 680 Nm navýšil, to bohužel nevíme. Tipujeme ale více než šest stovek koní a osm stovek Nm.