Porsche Cayenne bylo od stuttgartské automobilky trefou do černého. Po silnici jezdí spousta aut všech tří generací. I proto se chtějí někteří majitelé odlišit, tak aby jejich auto nezapadlo v davu těch ostatních. Jednu takovou možnost, jak to provést, ukazuje i německý úpravce Fostla.
Ten měl v dílně Porsche Cayenne, které dostalo rozšiřující bodykit od Hamannu. Nové jsou tu oba nárazníky, ale i nástavce blatníků, dveří a prahů. Auto má teď opravdu výrazně širší postoj, čemuž se musela přizpůsobit i kola. Ta mají vpředu rozměr 10,5×22 palců a obouvají pneumatiky 295/30 R20, vzadu pak 12×22 palců s pneumatikami 335/25 R20. Kromě toho je tu ještě nová kapota z karbonových vláken. Auto bylo nakonec polepeno černou matnou fólií, která jeho celkový vzhled dotváří. Drobnosti se měnily také v interiéru, kde lze nalézt nástavce pedálů s logy Hamann, logo tunera nesou i nové velurové koberečky. Člověk za jeho volantem musí být bezpochyby velkou individualitou…
O pohon tohoto konkrétního Porsche Cayenne S diesel se stará vznětový motor V8 s dvojitým přeplňováním. Ten byl zásahu tunera ušetřen. Nebylo to vlastně tak úplně potřeba, protože už sériové parametry (281 kW/382 koní a 850 Nm) mu udělují velmi slušnou dynamiku. Vždyť zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 5.7 sekundy a maximálka je 252 km/h.
Líbí se vám to? Pak by vás mohlo zajímat, na kolik takové úpravy vyšly. Podle Fostla, kteří auto stavěli, je cena úprav kolem 45 000 eur!