Polaris_RZR_Trail_S_1000- (1)

Skvělá obratnost v terénu a nekonečný komfort. Polaris představuje svůj zbrusu nový, 60 palců (152,4 cm) široký stroj RZR Trail S 1000 Premium pro rok 2021, vylepšený pro ty nejlepší jízdní zážitky v terénu, jaké tady ještě nebyly.

Přečtěte si také:  Polaris ve spolupráci s firmou Öhlins představuje speciální edici modelu Sportsman 570

RZR Trail S je vybaven výkonným dvouválcovým motorem ProStar o objemu 999 cm³ s rozvodem DOHC a váží pouhých 651 kilogramů. Tento vynikající poměr výkonu a hmotnosti doplňuje všestrannost v terénu, kterou stroji dává úzký 60palcový rozchod kol. Novinka je rovněž vybavena systémem brzdění motorem (EBS) a výkonným pohonem všech čtyř kol True On-Demand AWD. Ten výrazně pomůže v případě potřeby lepší trakce.

Prémiová verze, nabízená zákazníkům v Evropě, na Středním Východě a v Africe, má přední LED světlomety a elektronický posilovač řízení (EPS) zajišťující obratnost a mrštnost v terénu a snadnou ovladatelnost. Prémiové dvoupalcové tlumiče Walker Evans Needle Shocks jsou plně nastavitelné v šestnácti polohách.

Vládce terénu

S šířkou 60 palců (152,4 cm) je RZR Trail S 1000 nejužším modelem a má nejkratší rozvor kol v celé modelové řadě RZR, takže se s ním snadno manévruje na úzkých cestách. Jeho terénní schopnosti jsou tak prakticky neomezené. Spolu s malým poloměrem otáčení, rychlým připojováním pohonu všech kol a prvotřídní světlou výškou 31,8 centimetrů dodá nový Polaris RZR sebedůvěru každému jezdci i v tom nejnáročnějším terénu.

Přečtěte si také:  Rallye Dakar 2021: Ani třetí etapa jezdcům Buggyry nepřinesla hladký průběh, ale oproti předchozím se jim dařilo

Na svou velikost má RZR Trail S 1000 perfektní poměr výkonu a hmotnosti, který zaručuje rychlou akceleraci a zkracuje rovinky mezi zatáčkami snadněji než kdy předtím. Kromě mimořádného výkonu nabízí RZR také dlouhou životnost, a to v podobě spojky s delší výdrží a odolnějšího řemenu pro bezstarostnou jízdu a plynulé rozjezdy. Pevnější 27palcové osmivrstvé pneumatiky GBC Dirt Commander jsou navíc extra odolné proti proražení.

Polaris_RZR_Trail_S_1000-2

Celodenní komfort

Výška zdvihu tlumičů 31,1 centimetru u předního a 33,5 centimetru u zadního společně s nastavitelnými tlumiči Walker Evans Needle Shocks snadno pohltí i ty největší terénní nerovnosti. Pro jízdní komfort je tu pak nastavitelná poloha volantu, více prostoru pro nohy, nastavitelná poloha sedadla a vylepšené prošívané potahy sedadel, které vylepšují posez jezdce. Do nových úložných prostor se nyní vejde více věcí a informace o jízdních parametrech stroje lze nyní zobrazovat na digitálním panelu.

Bytelná karoserie a masivní plné dveře – obojí je součástí standardní výbavy – poskytují posádce lepší ochranu před větvemi, blátem i nepříznivým počasím.

Přečtěte si také:  Rallye Dakar 2021: Buggyra s rozporuplnými pocity. Macháček i Enge spokojení, kamiony nikoliv

Moderní design

V terénu vynikne moderní a čistý design nového RZR Trail S v barevném provedení Polaris Blue, doplněným výraznou grafikou a červenými detaily včetně kontrastních červených pružin. Nové RZR se pyšní zářivými LED světlomety známými z modelů Xtreme Performance a spoustou nových designových prvků, mezi něž patří nové tvary přední části a kapoty, nový design blatníků, hliníkové ráfky, zadní panely, jednodílné plné dveře a nová klec. Uvnitř v kabině jsou modernizovaná sedadla, nový volant a vylepšený displej přístrojové desky.

Novinka je dispozici v homologacích T1a, T1b, a EU a barevném provedení Polaris Blue.