Když přišly vozy typu SUV, řada lidí je odsoudila jako nevzhledné a špatně ovladatelné krabice, určené leda tak křehkým ženám na nákupy. Pak přišla „sportovní SUV“, přičemž toto slovní spojení dodnes u některých vyvolává záchvaty smíchu a tendence klepat si na čelo a myslet si něco o hlupácích. A pak se BMW vytasilo s pojmem SAC, tedy tzv. „SUVkupé“. Tím byl model X6 a stalo se tak už před 14 lety.
Dnes má BMW na trhu již třetí generaci tohoto modelu a právě ten padl do oka úpravci G-Power, který tu sportovnost posunul ještě o kousek dál. Do parády si vzal BMW X6 M Competition, které má pod kapotou motor V8 twin-turbo o objemu 4,4 litru, jehož výkon je 625 koní a točivý moment 750 Nm. To je opravdu hodně, ale pro G-Power to stále nestačí.
Německý tuner nabídne několik možností zvýšení výkonu. Jednou z možností je rovných 700 koní a polokulatých 850 Nm. Taková úprava zájemce vyjde na 2495 eur, tedy bezmála 65 000 Kč.
Přijde vám to málo? Pak je tu další verze, která výkon zvedne na 750 koní a 900 Nm. Ta už stojí 3 495 eur, tedy zhruba 90 000 Kč.
A pro milovníky lehkých extrémů je tu ještě jedna a poslední verze, která výkon vyšroubuje na 800 koní a točivý moment na 950 Nm. Této přeměny X6 M Competition ve stíhačku bylo dosaženo pomocí úpravy řídící jednotky, což si u G-Power cení na 4594 eur (119 000 Kč), ale také instalací nových turbodmychadel, svodů a výfukového systému, což vyjde na dalších 5950 eur, tedy asi 154 000 Kč.
K tomu všemu úpravce nabízí také přemapování softwaru převodovky, zvýšení maximální rychlosti na 300 km/h, nový a snížený podvozek a kovaná 23palcová kola obutá do pneumatik o rozměru 315/25 R23.