Fiat 500 není v obyčejné verzi nijak rychlým a vlastně ani zábavným autem, narozdíl od verze od Abarthu. Ta je sice zábavná, ale výkonu by snesla rozhodně více. A proto je tu Pogea Racing.

Sériový Abarth 500 je vybaven turbem přeplňovaným čtyřválcem o objemu 1,4 litru. Jeho výkon ale rozhodně nedostačuje k nějaké působivé dynamice. Po úpravě v Pogea Racing ale původní motor disponuje hodnotami 320 kW/404 koní a 445 Nm točivého momentu! S původním motorem. I když původní toho na něm nakonec vlastně moc nezůstalo. Motor dostal nové písty, nové turbodmychadlo, vyměněny byly také kliková a vačková hřídel a modifikované muselo být chlazení. K tomu je tu ale ještě spousta dalších drobností.

Motor je jedna věc, ale vyměněny musely být také další věci jako je kompletní spojka a upravena musela být převodovka. Aby takovou porci výkonu bylo možné zvládat, nová jsou 18″ kola s lepivými pneumatikami Michelin Pilot Sport, které doplňuje sportovní snížený podvozek KW Clubsport a velké 322mm brzdové kotouče na přední nápravě.

Díky všem těmto úpravám dokáže upravený Abarth 500 zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a maximální rychlost je až 288 km/h. Podle slov úpravce by hodnoty mohly být ještě lepší, ale auto nedokáže přenést výkon na silnici.

Úprava je brutální a podobná je také cenovka. Pogea Racing za ni požaduje 58 950 eur, tedy v přepočtu skoro 1,6 milionu korun. Kromě úpravy techniky za to ale dostanete také nový bodykit z karbonu a další díly.