Sledujte dobrodružství světoběžnického fotbalového míče, který si budou předávat lidé po celém světě s  pomocí vozů PEUGEOT. Značka organizuje tuto fantastickou cestu napříč pěti kontinenty ve spolupráci s Facebookem. Tento originální počin, který můžete sledovat na sociálních sítích Facebook a Instargam, má přispět k rozvoji politiky sociální a environmentální odpovědnosti značky PEUGEOT v Brazílii.

2

Mezinárodní dobrodružství sociální odpovědnosti a solidarity

Fotbalový míč bude cestovat přes pouště a hory, oceány a lesy, poveze se na zádech slona nebo na člunu piroga…. Hlavně se ale na své cestě bude potkávat s lidmi z celého světa, kteří si ho budou předávat. Tato jedinečná cesta je zaměřena na podporu projektu trvale udržitelného rozvoje.

Míč bude fungovat jako propojení mezi uživateli internetu a značkou Peugeot, která je bude vyzývat, aby buď zvolili, jaká bude příští etapa cesty, nebo aby se setkali s členy týmu „Kick it to Brazil“. Při každé etapě budou moci ti, kdo se setkají s míčem, vyprávět a sdílet své zážitky na facebooku, Instagramu či speciálních webových stránkách věnovaných projektu.

1

100 dní, 5 kontinentů, více než 30 zemí

Slavnostní výkop této mimořádné cesty se odehraje 6. března v Paříži. Míč bude cestovat po celém světě a za pouhých 100 dnů navštíví více než 30 zemí a překročí stejně tolik hranic.

Cestu míči umožní všechny možné dopravní prostředky včetně automobilů, jízdních kol, mopedů a motorek, letadel, ale také méně běžných místních dopravních prostředků. Mezi oficiální vozy akce budou patřit crossovery značky PEUGEOT 2008, 3008 a 4008.

V každé hostitelské zemi se budou konat akce, často improvizované, v závislosti na kreativitě lidí, s nimiž se organizátoři potkají. Každý den vznikne krátký videoklip, který bude sdílen na facebooku a na speciálních internetových stránkách.

Podpora image značky a její základny fanoušků po celém světě

Tato originální kampaň značky zcela nového druhu je realizována ve spolupráci s Facebookem, nezpochybnitelně nejdůležitější celosvětovou internetovou sociální sítí. PEUGEOT si klade za cíl vytvořit silné pouto mezi značkou a všemi generacemi obyvatel po celém světě, zejména mimo Evropu, kde značka PEUGEOT zažívá silný růst.

Přečtěte si také:  V Autoklubu proběhlo odložené vyhlášení vítězů Peugeot Rally Cupu 2020

Facebook, silný mediální partner

Facebook je s více než 1,2 miliardou aktivních uživatelů, z nichž 945 milionů se připojuje přes chytrý telefon, přirozeným mediálním partnerem, který by měl přispět k podpoře této celosvětové akce. Uživatelé internetu po celém světě se mohou na Facebooku a Instagramu podílet na cestě tím, že budou sdílet své zážitky, fotky a videa na speciálních internetových stránkách.

3

One Kiss, One Tree“, iniciativa na podporu projektu Rezervoár uhlíku Peugeot-ONF v Brazílii

Během cesty věnuje PEUGEOT za každou fotografii polibku míče, která bude zveřejněna na speciálních internetových stránkách, příspěvek k vědeckému a environmentálnímu projektu Rezervoár uhlíku PEUGEOT-ONF v Brazílii. Tento projekt odstartoval v roce 1999 a PEUGEOT se zavázal v něm pokračovat do roku 2038.

Z příspěvků, které PEUGEOT věnuje v souvislosti s touto jedinečnou cestou, se bude financovat výsadba dalších stromů, které doplní dva miliony stromů 50 různých druhů, které již byly v rámci tohoto obrovského ekologického projektu vysazeny.

Kromě toho bude uhlíková stopa cesty plně kompenzována uhlíkovými kredity, které budou věnovány na vědecké, ekologické a sociálně-ekonomické účely projektu Rezervoár uhlíku PEUGEOT-ONF v Amazonii.

Míč skončí svou pouť 12. června 2014 v brazilské Amazonii, v srdci projektu Rezervoár uhlíku.

Logo_KickIt

Tisková zpráva/-PS-