Peugeot spouští inovativní hudební experiment PEUGEOT MUSIC. Jeho cílem je prostřednictvím hudebního světa přiblížit stávajícím i potenciálním zákazníkům hodnoty značky Peugeot a přenést do jejich počítačů, tabletů či chytrých telefonů.
Značka chce pomocí Peugeot Music posílit svůj vztah se stávajícími zákazníky i připoutat pozornost nové, zejména mladší klientely. Peugeot Music je jedinečný mezinárodní hudební projekt, díky němuž se může kdokoliv kdekoliv prostřednictvím jakéhokoliv počítače, tabletu či chytrého telefonu ponořit do hudebního světa Peugeot. Digitální platformu tvoří webové stránky peugeotmusic.com věnované vybraným mezinárodním umělcům, webové rádio a klub Peugeot Music.
Peugeot si za tímto účelem vybral velkou mezinárodní agenturu MBM Music, která se specializuje na hudební identitu významných luxusních značek. Této agentuře se podařilo osvojit si hodnoty značky Peugeot a vyjádřit je hudbou. Prostřednictvím svého výběru interpretů tak Peugeot Music ilustruje DNA značky.
Peugeot Music, mezinárodní zvuková identita
Posluchači objeví na webovém rádiu Peugeot Music exkluzivní vybrané playlisty. Členové klubu Peugeot Music se budou moci interaktivně zapojit, získávat jedinečné nahrávky, objevovat nové talenty, poslouchat koncerty v přímém přenosu, vyslechnout si rozhovory s umělci,…
Webové rádio Peugeot k dispozici také ve všech kontaktních místech značky: v showroomech, na autosalonech i ve vozech Peugeot, a to již od modelu nový Peugeot 108 prostřednictvím systému Mirror Screen.
Peugeot, objevovatel talentů
V duchu sloganu „Motion & Emotion“ nachází Peugeot v hudbě prostor pro přirozené vyjádření image značky. Ukázalo se to zejména prostřednictvím reklamních kampaní pro televizi. Možnosti, které značka nabízí, využili jako odrazový můstek mladí umělci, jako byl Yuksek v případě kampaně značky Peugeot a jejího titulu „Tonight“, Jabberwocky s hitem „Photomaton“ z reklamy na vůz Peugeot 208 nebo kalifornská skupina Edward Sharpe and The Magnetic Zeros, jejichž skladba „Home“ je nyní spojena s reklamou na vůz Peugeot 2008.
Nejnovější investicí značky Peugeot do světa hudby je partnerství, které značka podepsala se skvělou mladou švédskou zpěvačkou Lykke Li v rámci uvedení budoucího modelu Peugeot 108. 28letá Lykke Li je mezinárodně známá svou písní „I Follow Rivers“. V květnu vydala třetí album „I Never Learn“, na kterém je i píseň „Gun Shot“ spojená s kampaní k vozu Nový Peugeot 108, která bude spuštěna na začátku června.