Peugeot 408 je „nečekaný ze všech úhlů“. Automobilka jej ukazuje ve francouzském muzeu Louvre – Lens

Od Josef Pelikán | Zdroj a foto: Peugeot - Tisková zpráva - 4. 8. 2022


Fastback Peugeot 408, který byl světu odhalen 22.června, čeká v následujících dnech mimořádně originální expozice ve francouzském muzeu Louvre – Lens. V tomto nečekaném prostředí se nový Peugeot 408 ukáže ze všech úhlů pohledu. Představení začíná 4. srpna 2022.

Návštěvníkům muzea Louvre – Lens se naskytne nezvyklá podívaná. Nový model Peugeot 408 byl uvězněn v obrovské průhledné vitríně kruhového tvaru – The Sphere, která rotuje a představuje divákům vůz ze všech úhlů. Tento způsob prezentace vozu je stejně nečekaný a překvapující jako samotný model Peugeot 408.

Nový Peugeot 408 s jedinečným vzhledem dynamického a inovativního fastbacku je bezesporu inspirativní. Talentovaný tým umělců, inženýrů a techniků z pařížského kreativního studia Superbien realizoval projekt, který vznikl v hlavách pracovníků agentury OPEn, a proměnil jej v dechberoucí realitu popírající gravitaci.

Tito specialisté na navrhování jedinečných a originálních instalací vytvořili impozantní průhledný kruh nazvaný The Sphere, u nějž si nejste jistí, co je nahoře a co je dole. Celek se otáčí a pohybuje různými směry a v různých úhlech. Nový Peugeot 408 se tak představuje ze všech stran.

Peugeot 408 představen. Dosud nejstylovější model francouzské značky se představuje

Tato originální instalace byla představena ve výjimečném prostředí muzea Louvre – Lens. Nový Peugeot 408 se svým sportovním elegantním designem se tak stal jedinečným uměleckým dílem, které bude pravděpodobně k vidění i na dalších akcích.

„Myšlenka tohoto pomíjivého uměleckého díla, které je zajímavé a opravdu krásné na pohled a které dokonale podtrhuje náš nový přírůstek, se nám velmi líbila. Originální styl nového vozu Peugeot 408, který nadchnul řadu lidí, jež se s ním již seznámili, je prezentován velmi překvapujícím způsobem, navíc v nádherném a moderním prostředí muzea Louvre-Lens,“ uvedla Linda Jackson, generální ředitelka značky Peugeot.

„Peugeot se posouvá a inovuje ve všech oblastech. The Sphere ukazuje půvab našeho nového modelu ze všech stran. Tento výtvor je v dokonalém souladu s globálním vyjádřením nové identity značky Peugeot,“ dodal Phil York, ředitel marketingu a komunikace značky Peugeot.