O tom, že Toyota GR Supra přijde v ještě výkonnější verzi, se mluví už dlouho. Testovací prototypy už také nějakou dobu jezdí po silnicích, ale teď se tam objevil kus, který je výrazně podobnější sériové verzi jen s lehkou kamufláží. Vidíme, že Toyota SUPRA GRMN by měla dostat ostřeji řezané nárazníky, větší spojlery, ale také velké křídlo na víko kufru.
Toyota GR Supra se v současnosti nabízí pouze s dvoulitrovým čtyřválcem a s třílitrovým šestiválcem, přičemž v obou případech je přeplňuje jedno turbodmychadlo. Nově by ovšem zájemci měli dostat výrazně ostřejší verzi s dvěma turbodmychadly přeplňovaným šestiválcem.
Ostřejší Supra byla před pár dny v poměrně decentním maskování opět zachycena kolem německého okruhu Nürburgring, ale i přímo na něm. Auto má viditelně přidané aerodynamické prvky na bocích na předním nárazníku a větší lízátko pod nárazníkem. K tomu je tady také velké křídlo na víku kufru. Jiné jsou také koncovky výfuku. To, že jde o nějakou ostřejší verzi, prozrazují i výrazně větší přední brzdové třmeny. Očekává se také nižší a přepracované odpružení i větší kola.
O pohonu se zatím pouze spekuluje, ale očekává se motor z divize BMW M. Na internetu se objevují nejčastěji spekulace o tom, že by se pod kapotou mohla objevit jednotka s naladěním z vrcholného BMW M4 CSL, které má 405 kW/550 koní a 650 Nm. My si ale myslíme, že to bude méně, přikláníme se spíše k 353 kW/480 koní, které má základní BMW M4, nebo 338 kW/460 koní, která má BMW M2. Důvod? Toyotě Supra GRMN má zůstat pouze pohon zadních kol. I tak to bude velmi výrazný nárůst výkonu, vždyť v současnosti má nejvýkonnější Toyota GR Supra výkon 250 kW/340 koní.