Oranžová bestie: German Special Customs Mercedes-Benz CLS63 AMG

Autor: Anina Russová - 26. 3. 2013


Jak to tak vypadá, Mercedes-Benz CLS63 AMG je velice oblíbeným terčem tuningových společností celého světa. Jako příklad si vzpomeňme třeba na jeden od SR Auto Group, další od Wheelsandmore nebo třeba do renomovaného světoznámého výrobce exkluzivních litých kol ADV.1 Wheels. Dnes k nim přibude další úprava, tentokrát od společnosti  German Special Customs. A i tentokrát si myslím, že výsledek je poměrně povedený. :) Však taky kombinace jasně oranžového polepu karoserie, tmavá kola a tmavá okna asi ani zklamat nemůže. :)

Exteriér vozu dostal do vínku nový aerodynamický balíček obsahující nové blatníky, spoilery, zadní difuzor, nové koncovky výfuku, upravený přední i zadní nárazník a nová zadní světla. Oranžová barva, která se German Special Customs vážně povedla, pak pokračuje i v interiéru vozu. Podobný odstáín je použit na kožených sedačkách, přístrojové desce, středové konzoli, ale i na výpních dvěří. Komu by náhodou kožené čalounění a barevné obložení přístrojové desky bylo málo, má možnost vybrat si materiály z uhlíkových vláken, které se dají použít jak na dveřích, tak například na přístrojové desce.

Pod kapotou se stále ukrývá 5,5 litrový motor V8, který ovšem dostal takový drobný doping. Původních 560 koní je v nenávratnu, nový výkon motoru je 750 koní a z původního točivého momentu 700 Nm se technici dostali na neskutečných 1 150 Nm! K takovému výkonu jim pomohla instalace nových a větších turbodmychadel, nového mezichladiče, nového výfukového potrubí a samozřejmě díky novému softwaru řidicí jednotky. Aby vše fungovalo bezpečně, na auto putoval nový stavitelný podvozek od renomovaného výrobce KW.

Na závěr, aby naše informace byly kompletní, je potřeba ještě dodat, že sprint z 0 na 100 km/h pokoří tahle oranžáda za 3,7 sekundy a maximální rychlost se zastaví až na 350 km/h. V luxusním sedanu…

-AR-

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru