Nevím nevím, jestli je dobrý nápad upravovat tak skvěle vyladěné řidičské auto, jakým je dvojice Toyota GT86 a Subaru BRZ… Jasně, design obou aut není bůh ví jaký, ale auta fungují. A fungují skvěle!
Sériová kola moc krásy nepobrala a dokonce na první pohled vypadají jako dílo zběsilého tunera, ale auto je s nimi nalazené tak, aby řidiče bavilo. Kdykoliv se jakákoliv z takových věcí vymění, začne auto fungovat o fous jinak. Velká kola, lepivé pneumatiky, větší (a tím pádem těžší) brzdy…..
Jenže lidé na to mají jiný názor, respektuju to. Třeba tuner Tommykaira, který si dokáže poradit s mnohem zběsilejšími auty než je právě Toyota GT86. Na autě tuner provedl vcelku výrazné změny, stále je však jasně poznat, že jde o Toyotu GT86. Pozměněna byla přední část, která dostala jiný nárazník i masku chladiče, nové jsou nástavce prahů i zadní nárazník a velké přítlačné křídlo. Zadní část na první pohled připomíná GT86 s továrním sportovním kitem, který se dá pořídit i u nás.
Tou největší změnou jsou ale obrovská kola. Ta dodala společnost Vorsteiner a jde o typ VFF-101.
-PS-