Obrazem: Tesla Model S na 22″ kolech ADV.1 Wheels

Autor: Pavel Srp - 30. 7. 2014


Hybridy a elektromobily se již staly naprosto běžnou součástí silnic a nad jejich přítomností se už ani nepozastavíme. S tím souvisí také to, že se majitelé i takových aut, ačkoliv jsou stále v menšině, chtějí odlišit. Není tedy problém potkat třeba upravenou Toyotu Prius nebo Teslu Model S.

A stačí jen decentně. Vyměnit kola a doladit podvozek a svoje auto si na parkovišti s jiným jen tak nespletete. Navíc pokud svoje auto obujete do slušivých 22″ kol ADV5.2 TS CS obouvajícími pneumatiky 255/30 R22 vpředu a 295/25 R22 vzadu.

Tesla nabízí Model S ve třech specifikacích lišících se kapacitou baterií. Od 40 kWh, se kterými ujede 257 kilometrů, z 0 na 100 km/h dokáže zrychlit za 6,5 sekundy a maximální rychlost je 177 km/h; přes verzi s kapacitou 60 kWh s dojezdem 370 km, maximální rychlostí 193 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy až po 85 kWh baterii s 483 kilometrovým dojezdem čistě na elektřinu (!), maximální rychlostí 201 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,6 sekundy. Pokud by vás ale i tohle bylo málo, můžete si pořídit verzi Performance, která posiluje poslední 85 kWh provedení a při stejném dojezdu dokážu uhánět vyvinout maximální ryclost 209 km/h a z klidu na 100 km/h zrychlit za neskutečných 4,4 sekundy! Základem této úpravy byla Tesla Model S P85, která z továrny v kalifornském Fremontu vyjela na kolech jen o palec menších.

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru