2021-skoda_fabia-nova_generace- (1)

Platforma Škoda Online nabízí nově zákazníkům možnost pořídit nový vůz mladoboleslavské automobilky hned dvěma způsoby. K financování operativním leasingem
Škoda Bez Starostí se nyní přidává i možnost koupě za vlastní finanční prostředky. Škoda Auto Česká republika tak pokračuje ve strategickém rozšiřování nástroje pro online prodej vozů, který zejména v době pandemie covid-19 nabízí bezpečnou a snadnou cestu k pořízení nového automobilu. V průběhu letošního roku přibude na www.skoda-online.cz rovněž možnost financování úvěrem.

Přečtěte si také:  Škoda představuje akční modely Scala, Kamiq a Octavia 120 let motorsport

Jiří Maláček, vedoucího českého zastoupení automobilky Škoda Auto, říká: „Od této novinky si slibujeme především oslovení nové skupiny zákazníků, pro něž se on-line nákupy staly přirozenou součástí jejich obchodního chování. Platforma Škoda Online se tak stává zajímavou alternativou nejen pro zájemce o operativní leasing Škoda Bez starostí, ale také pro všechny ty, kteří chtějí nový vůz vlastnit.“

Z pohledu zákazníka se toho v porovnání s už známou objednávkou operativního leasingu příliš nezměnilo. V případě varianty koupě za vlastní finanční prostředky si nejprve vybraný vůz na stránkách www.skoda-online.cz vloží do košíku a vyplní základní kontaktní údaje. Následně je přesměrován na platební bránu. Závazná rezervace je realizována formou blokace peněžních prostředků ve výši 10 000 Kč na kartě zákazníka. V ten okamžik dochází k automatické rezervaci příslušného vozidla. Po úspěšném dokončení transakce dodávající obchodník zákazníka kontaktuje, aby s ním domluvil další postup. Po uplynutí 7 kalendářních dnů dochází k automatickému odblokování částky na účtu zákazníka.

Aktuálně se v autorizované obchodní síti nachází přes 1000 vozů Škoda na operativní leasing a téměř 400 vozů Škoda ke koupi za vlastní finanční prostředky. Od uvedení služby na trh v roce 2017 si přes Škoda Online pořídily vůz již stovky zákazníků a na web www.skoda-online.cz zavítá týdně v průměru přes 10 000 zákazníků.

Miroslav Holan, vedoucí rozvoje prodejní sítě Škoda Auto Česká republika, říká: „Všechny vozy prodané přes Škoda Online budou zákazníkům dodávány výhradně přes naše autorizované partnery. Vážíme si spolupráce s našimi dealery a pomocí rozšiřování funkcionalit platformy Škoda Online jim chceme opět rozšířit možnosti jejich podnikání.“

Přečtěte si také:  Dnes už se prodávají auta i digitálně. Přečtěte si, jak to probíhá

Platforma Škoda Online, která umožňuje zákazníkům pořízení vozu z pohodlí a bezpečí domova bez nutnosti navštívit showroom, postupně získává na významu. Její rozšíření o možnost nákupu skladových vozů za vlastní finanční prostředky je dalším krokem na cestě k digitalizaci prodejního procesu. Ta přináší zákazníkům celkové zjednodušení objednávky i časovou úsporu, obchodníkům pak novou klientelu a moderní způsob realizace prodeje i servisních služeb. Stejně jako u tradičních prodejních kanálů i v případě využití platformy Škoda Online zajišťují autorizovaní partneři značky Škoda předepsané servisní prohlídky a údržbu vozů v plném rozsahu.