Nejde vám nadpis přečíst? Mně nešel skoro ani napsat… Nicméně musíme se s tím smířit, Spofec je nové oddělení společnosti Novitec Group. A oddělení velice důležité a exkluzivní, bude se totiž specializovat na úpravu vozů Rolls-Royce. A ptáte se, jak tento název vznikl? Je to zkratka Spirit of Ecstasy, názvu sošky Emily na kapotách vozů Rolls-Royce.

Začněme exteriérem tohoto aristokrata. Rolls-Royce Ghost dostal karbonový bodykit na celém automobilu. Rozhodnutí, zda je takový zásah do hladkého a designově čistého vnějšku malého Rollse na místě, nechám na vás. Bodykit zahrnuje zcela nový přední nárazník a úpravu toho zadního. I prahy jsou nové, a to jak pro standardní, tak pro prodlouženou verzi, a k mání je i spoiler na víko zavazadelníku odhalující strukturu karbonu. Celkový dojem pak také velice záleží na zvolené barvě. Černý lak maskuje úpravy o něco více než třeba matná šedá, která je také k dispozici.

Automobil můžete mít buď na kolech standartní nabídky automobilky nebo můžete zvolit 22″ litá kola vyvedená ve stejné úpravě jako je lak automobilu. Kola budou obuta do pneumatik o rozměrech 265/35 vepředu a 295/30 vzadu.

Pod kapotou pracuje stejný 6,6-litrový dvanáctiválec, který dostal úpravou řídící jednotky pořádnou porci výkonu navíc. Přídavná jednotka N-Tronic umí ze standardních 570 koní a 780 Nm udělat v mírnějším nastavení 685 koní a 958 Nm. Pokud by to nestačilo, je tu ještě druhý stupeň, který z motoru dostane 709 koní a 978 Nm. Maximální rychlost zůstává v obou případech elektronicky omezena na 250 km/h.

Pokud na sebe chcete upozorňovat ještě více je v nabídce také  sportovní nerezový výfuk, který je o 5 kg lehčí než ten standardní a je možno si ho objednat s elektronicky ovládanými obtokovými ventily k ovládání zvuku. K dalším možnostem patří modul snižující světlou výšku o 4 cm do rychlosti 140 km/h, a karbon-keramické brzdy. Prozatím jsou veškeré změny dějištěm zevnějšku a techniky vozu. O úpravu interiéru dle vašeho vkusu se postará samotná automobilka.

3 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments