Nový model bude stavět na skvělém prodejním úspěchu současného MG ZS, které je v letošním roce zatím nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B-SUV.
Základní výbava nového MG ZS bude zahrnovat přední i zadní LED světlomety, infotainment s 12,3palcovým HD displejem s navigací a online aplikacemi, digitální 7″ přístrojový panel, zadní parkovací senzory s kamerou, automatické přední světlomety, stěrače se snímačem deště a bezklíčové zamykání a odemykání.
Ke standardní výbavě patří také systém MG Pilot, který obsahuje širokou škálu bezpečnostních a jízdních asistenčních technologií, k nimž se řadí adaptivní tempomat, aktivní nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, asistent udržování jízdního pruhu, výstraha při opuštění jízdního pruhu, upozornění na vozy přijíždějící z boku při couvání, sledování mrtvého úhlu, varování před kolizí vpředu a asistent pro jízdu v koloně.
Výkonný, a zároveň úsporný hybridní pohon označený HYBRID+ zahrnuje benzínový motor o výkonu 101 koní a obsahu 1,5 litru s trakčním motorem o výkonu 134 koní s nejvyšším točivým momentem 250 Nm. Kombinovaný výkon hybridního pohonu je skvělých 195 koní. Tato kombinace zajišťuje kultivovanou jízdu při vynikajícím výkonu, kdy lze zrychlení z 0 na 100 km/h umí nové ZS dosáhnout za pouhých 8,7 sekundy.
Maximalizace elektrifikovaného pohonu Hybrid+ přináší výrazné zvýšení jízdního komfortu a snížení hlučnosti. Vysokonapěťová baterie s kapacitou 1,83 kWh se dobíjí pomocí vysoce účinného 45kW generátoru, a nabízí tedy potenciál výrazné úspory provozních nákladů.
„Nové MG ZS Hybrid+ nabízí výjimečné jízdní vlastnosti a skvělý poměr cena/výkon v kategorii B-SUV, přičemž obsahuje výbavu a technologie usnadňující každodenní provoz. Tento model má zcela nový atraktivní design a kabina je díky novému interiéru mnohem větší a komfortnější. Jsme si jistí, že pro české zákazníky bude zcela nové ZS stejně zajímavé a dostupné jako jeho úspěšný předchůdce,“ říká Martin Králíček, generální ředitel MG Motor Czech.
Detaily výbavy budou uveřejněné později. Nové MG ZS HYBRID+ bude k dispozici u českých dealerů MG již v říjnu 2024.
Měl jsem možnost vyzkoušet menší model MG 3 Hybrid+
a jako řidič naftového auta jsem byl velice překvapen. Polemizovat můžeme o asistentech jako Line asist nebo stop-start.
To jsem myslel chvílemi, že volant utrhnu a hodím z okna, ale protože jsem to měl půjčené na víkend do nastavení jsem nezasahoval.
Spotřeba 4,4l/100km(deklarovaná), dosažená a kdybych nezkoušel potenciál pod 4,4 bych se s přehledem dostal. Dynamika za mě super, když jsem ho vzal pod krkem manželka chtěla vystoupit, adaptivní tempomat epežůžo
Takže za mě super a to že je z Číny je mi absolutně fuk.
Buď nás odposlouchává západ nebo východ.
Prodej a servis ve městě stav ideál.
Mě plně vyhovuje původní MG ZS v základní výbavě ( bez otravných hloupostí jako je dešťový senzor apod.). 1.5 bez turba a hybridu plně vyhovuje a hlavně nepřímý vstřik zajistí, že motor nebude zakarbonovaný už za 15 tisíc. To je to správné auto do městského popojíždění
A kolik to vlastně ujede jen na elektřinu ?
Bez spuštění motoru.
Je to full-hybrid (podobně jako drtivá většina Toyot), takže bez spuštění spalovacího motoru jen cca pár stovek kilometrů.
Slyšel jsem, že až 5 km.
No pokud je to jen hybrid, tak nic