Nissan spouští akci Juke Retail Activation: Netradiční reklamní kampaň

Autor: Pavel Srp - 26. 4. 2012


Média Nissan se nezastavila – od dubna byla v rámci nové komunikační strategie spuštěna kampaň na model Juke. Ta tak v podstatě navazuje na nedávno skončenou úspěšnou komunikaci modelu Qashqai.

NISSAN Juke svojí výjimečností budí velkou pozornost a kombinuje atributy a výhody sportovního vozu a malého crossoveru. Celá kampaň, která se pochopitelně odvíjí od TV spotu je „sportovně“ zaměřená. Právě extrémní sporty jsou to, co inspirovalo konstruktéry a designéry při prvních návrzích modelu Juke. O reklamě jsme si povídali už dříve

Součástí mediální kampaně jsou také Juke showroomy ve vybraných nákupních centrech. Tato část komunikace se jmenuje JUKE RETAIL ACTIVATION a je zaměřena na bezprostřední zkušenost veřejnosti s tímto vozem. Jedná se o display, který zahrnuje Nissan Juke showroom, interaktivní dekorace, zázemí pro návštěvníky, velkou foto stěnu a další atrakce viz fotografie v příloze. Každý, kdo se přijde s Jukem seznámit má možnost si auto staticky vyzkoušet, objevit ukryté překvapení v podobě Nissan Juke Energydrinků a nebo se zúčastnit soutěže o atraktivní ceny v podobě nejnovějších tabletů a smartphonů. Vše je propojeno prostřednictvím internetu a Facebooku. Také fotografie, které si návštěvník užije v improvizovaném Juke ateliéru jsou následně uveřejněny na FB profilu Juke. Na akci spolupracuje vyškolený tým promotérů.

Akce samotná začala 16. dubna v Brně v OC FUTURUM a následně se přesouvá do Prahy, kde bude pokračovat v Letňanech a v ARKÁDÁCH Pankrác.

„Cílem akce je netradiční a aktivní formou představit Nissan Juke veřejnosti a současně nabídnout možnost zúčastnit se zajímavé zákaznické soutěže spojené s návštěvou dealera a uskutečněním testovací jízdy. Jedná se o specializovanou marketingovou in-door aktivitu, která se má svým pojetím a rozsahem zásadně odlišit od klasického a často přehlíženého „vystavování“ vozů v shopping centrech. Tímto způsobem také dává značka Nissan najevo svojí unikátnost v rámci nabídky crossoverů v ČR“, říká Marek Vodička, PR/Marketing Section Manager, Nissan Sales CEE.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru