Nissan GT-R a Usain Bolt jako hlavní hrdinové nového globálního marketingového plánu automobilky

Autor: Pavel Srp - 6. 6. 2012


Trojnásobný olympijský vítěz a několikanásobný držitel světového rekordu Usain Bolt dokázal zaběhnout 100metrovou trať za 9,58 vteřin. Také zjistil, že za volantem vozu Nissan GT-R dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,8 vteřiny. Proto si tento olympijský vítěz a nejrychlejší muž světa koupil GT-R. A teď může být rychlý, i když zrovna neběží. Zatraceně rychlý.

Automobilka Nissan uvedla svou vůbec první globální kampaň značky zahrnující sérii letištních billboardů s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R. Pod titulem WHAT IF_ se kampaň zaměřuje na ikonické produkty a technologie, které ztělesňují fascinující inovace značky Nissan.

Spojení mezi Usainem Boltem a automobilkou Nissan vzniklo zcela přirozeně. Bolt je majitelem vozu Nissan GT-R již od roku 2009.

„Prohlížel jsem internet a narazil na Nissan GT-R. A (automobilová média) o něm tvrdila, že je to nejlepší silniční auto, které kdy bylo vyrobené,“ řekl Bolt.

„Nissan GT-R je skvělý vůz a dokonale mi vyhovuje. Mám na něm rád úplně všechno.. Rád ho řídím a cítím se absolutně bezpečně, což je pro mě to nejdůležitější.“

Společnost Nissan věří, že kampaň WHAT IF_ má dobrý potenciál, a oznámila, že podepsala smlouvu s Usainem Boltem, který ji bude globálně reprezentovat. Cílem této multimediální kampaně je vyvolat pomocí poutavých titulků, vizuálně zajímavých obrazů a inovativních instalací zájem zákazníků. První reklama s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R se objevila 1. června na významných letištích po celém světě. Celou kampaň, která postupně navštíví všechna velká mezinárodní letiště, připravila a řídí globální agentura společnosti Nissan – TBWA.

Jde o první aktivitu nově utvořené globální marketinkové organizace společnosti Nissan, která loni dostala za úkol posílit značku a podpořit tak střednědobý obchodní plán Nissan Power 88. Plán Nissan Power 88 zahrnuje bezprecedentní investice do nových trhů, produktů a technologií, jejichž cílem je zvýšit celosvětovou přítomnost značky Nissan. Kampaň podpoří vynikající tempo, které značka nastartovala na klíčových trzích po celém světě.

Kampaň bude probíhat i na internetu. Globální stránka značky na síti Facebook odhaluje silnou vazbu mezi vozem Nissan GT-R a Usainem Boltem a další informace. Tento obsah bude šířen prostřednictvím inovační technologie distribuce dynamického obsahu i mimo stránku na síti Facebook.

Kampaň je naplánovaná na několik let a bude představovat příběhy o neomezených a překvapivých inovacích značky Nissan. Obsah kampaně bude neustále aktualizován, aby podpořil a prohloubil pochopení přístupu pracovníků Nissan k inovacím. Součástí dnes zahájené kampaně značky bude i další inovace společnosti Nissan, možnost vzdáleného dobíjení vozu Nissan LEAF pomocí aplikace v chytrém telefonu.

Usain Bolt

  • Národnost: Jamajka
  • Datum narození: 21. srpna 1986
  • Výška: 195 cm
  • Osobní rekord: 100 m za 9,58 vteřin v roce 2009 (světový rekord), 200 m za19,19 vteřin v roce 2009 (světový rekord), štafeta 4×100 m za 37,04 vteřin v roce 2011 (světový rekord)
  • Olympijské hry v Londýně: Plánuje účast v závodě na 100 m, 200 m a ve štafetě na 4×100 m.
  • Majitelem vozu Nissan GT-R: Od roku 2009

Nissan GT-R

  • Národnost: narozen v Japonsku, jezdí na silnicích po celém světě
  • Datum narození: 6. prosince 2007 (uveden na trh v Japonsku)
  • 0-100 km/h: 2,8 vteřin
  • Počet prodaných vozů: přes 21 000

Reklama s Usainem Boltem bude celosvětově uvedena 1. června na následujících 13 letištích:

  • Tokio (Narita), Osaka (Kansai), Hongkong, Soul, Kuala Lumpur, New York (JFK), Miami, Los Angeles, Chicago, London (Heathrow), Frankfurt, Řím a Johannesburg

 

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru