V červenci 2015 nahradí BMW M GmbH stávající paket Competition pro BMW M6 Coupé, BMW M6 Gran Coupé a BMW M6 Cabrio zdokonaleným provedením. Nový paket Competition byl vyvinut s cílem jednoznačně zvýšit dynamiku. Jeho součástí je zvýšení výkonu motoru 4,4 litru V8 s technologiemi M TwinPower Turbo (BMW M6 Coupé/BMW M6 Gran Coupé/BMW M6 Cabrio: kombinovaná spotřeba: 9,9/9,9/10,3 l/100 km; emise CO2: 231/231/239 g/km) o 29 kW/40 koní na celkovou hodnotu 441 kW/600 koní. Současně s tím došlo také ke zvětšení hodnoty točivého momentu z 680 na 700 Nm, které jsou k dispozici v extrémně širokém rozpětí otáček od 1500 do 6000 ot./min.

Nový osobní rekord pro BMW M6 Coupé: 0–200 km/h za 11,8 s

Všechny tři verze vykazují po instalaci paketu Competition mimořádně působivou dynamiku. BMW M6 Coupé a BMW M6 Gran Coupé například zvládnou zrychlení z 0 na 100 km/h během pouhých 3,9 s, otevřené provedení je jen o 0,1 s pomalejší. BMW M6 Coupé je navíc schopné z 0 na 200 km/h zrychlit během 11,8 s, což je o 0,6 s rychleji, než tomu bylo u předchozí verze paketu Competition (423 kW/575 koní). Nejvyšší rychlost je v případě paketu Competition omezena na 250 km/h a v rámci paketu M Driver’s ji lze posunout na 305 km/h.

Paket Competition současně obsahuje celou řadu prvků, jejichž cílem je posílení obratnosti. Platí zde základní principy, které se při vývoji aplikují na všechny modely BMW M: technologie podvozku je pečlivě sladěná s charakteristikou hnacího ústrojí. Výsledkem je maximální výkonnost spojená s přesnými reakcemi ve všech situacích – i v okamžicích, kdy se vůz pohybuje na hranici fyzikálních zákonů. Z tohoto důvodu mají pružiny, tlumiče a stabilizátory tvrdší nastavení. Aktivní M diferenciál pracuje s vlastní řídicí jednotkou a dále zlepšuje trakci, což řidiči dovoluje například dynamičtěji akcelerovat ze zatáček. Řízení Servotronic se specifickým M naladěním má přímější mapu a také M Dynamic Mode stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control) se vyznačuje intenzivnějším zaměřením na poskytnutí ještě dynamičtějšího zážitku.

Zvenku modely BMW M6 vybavené paketem Competition rozbuší srdce specifickými 20palcovými M koly z lehké slitiny (dvojité paprsky 601M, dvoubarevné provedení) s pneumatikami o různém rozměru pro přední a zadní nápravu. Nechybějí ani koncovky výfuku s povrchovou úpravou černého chromu.

Přečtěte si také:  Během pěti minut přišel v tichosti o své BMW M2. Ukázal, jak lehké to zloději dnes mají

BMW M6 Coupé, BMW M6 Gran Coupé a BMW M6 Cabrio s paketem Competition budou k dispozici od července 2015.