Společnost Kia Motors (UK) Limited poblíž nadzemního úseku dálnice M4 ve čtvrti Brentford na západním předměstí Londýna otevřela svůj největší autosalon na území Velké Británie i celé Evropy.
Vlajkový autosalon zahrnuje čtyři podlaží, včetně suterénního servisního pracoviště s 15 rampami. Za impozantními skleněnými výlohami v průčelí budovy na úrovni terénu směrem k silnici A4 se prezentuje celá flotila modelové řady Kia. V nejvyšším patře na úrovni vyvýšeného úseku dálnice M4 je tzv. výkladní skříň značky včetně ohromných LCD obrazovek, které zpříjemňují často pomalé popojíždění desítkám tisíc motoristů, kteří autosalon den co den míjí.
Provoz nového autosalonu zajišťuje společnost Norton Way ze skupiny Marubeni Group pod taktovkou Davida Graingera a jeho týmu 30 pracovníků v oblasti prodeje, servisu, technické podpory a administrativního zabezpečení.
„Kolem tohoto místa projede každoročně více než 27 milionů vozidel, a tak náš nový vlajkový autosalon spatří více potenciálních zákazníků než kterékoli jiné prodejní místo Kia v celé Evropě! Je to fantastické pracoviště a jsme nesmírně rádi za to, že naše partnerská spolupráce s Davidem Graingerem a Norton Way se plně rozjela,“ komentuje Paul Philpott, prezident a generální ředitel společnosti Kia Motors (UK) Limited a doplňuje: „Kia nepřestává lámat prodejní rekordy – letos očekáváme nejméně 89 tis. prodaných vozů – a tento nový autosalon dokonale zhmotňuje budoucí směřování naší značky a odráží to, čeho Kia ve Velké Británii doposud dosáhla, nyní v rámci 25. výročí působení značky v této zemi.“
Nová budova je nejen atraktivní na pohled, ale zároveň využívá co nejvíce technologií s nulovou nebo minimální uhlíkovou stopou, aby dopady na okolí byly co nejnižší – bude vykazovat emise CO2 o více než 30 procent nižší než si žádají současné stavební předpisy.
Zaměřeno na Evropu
Otevřením svého největšího autosalonu v Londýně Kia potvrzuje své rostoucí ambice. V Evropě Kia měsíc co měsíc překonává prodejní rekordy; meziroční růst značky v tomto regionu zatím dosáhl 14,8 %, což znamená, že rok 2016 bude již osmým rekordním obdobím v řadě. Tržní podíl značky Kia se v průběhu tohoto období bezmála zdvojnásobil z 1,5 na 2,9 %, což zároveň dokládá potřebu rozšiřování distribuční sítě.
Michael Cole, COO společnosti Kia Motors Europe k tomu říká: „Otevření tohoto vlajkového autosalonu v Londýně je dokladem našeho zasazení o kvalitu a zákaznickou spokojenost i rozšiřování kapacit naší sítě na podporu stále rostoucích prodejů. Sílící zastoupení naší značky na trhu v rámci velkých měst je důležitou součástí růstu naší prodejní sítě i strategie rozšiřování – v mnoha dalších velkých městech po Evropě se připravují podobné projekty, přičemž v nedávné době jsme dokončili nová působivá dealerství v Madridu a Milánu.“