Ne vždy je život úplně fér, ale důležité je se z toho nepos*at! A i když i my máme občas pocit, že nám vše tak trochu padá na hlavu, následující příběh ukazuje, že vše má řešení.
Myslíte si, že ne? Pak se seznamte s Jasonem Wattem. Jason je bývalým závodním jezdcem, který začínal na motokárách a pak sedlal vše, co mělo kola a jelo rychle. Jenomže v roce 1999 měl vážnou nehodu na motorce, po které zůstal od pasu dolů ochrnutý. Zatímco takový zásah do života by většinu lidí, nás asi nevyjímaje, úplně uzemnil, Jason se zatvrdil a rozhodl se, že se za volant vrátí. A jak řekl, tak také udělal. Na závodní trať se vrátil už v roce 2002 a to s autem upraveným na ruční ovládání. A rovnou vyhrál dánský šampionát cestovních vozů.
Dnes už závodí méně, ale auta, respektive hlavně rychlá auta miluje stále. A protože ví, jak umí být život těžký, pomáhá všem, kteří by to mohli potřebovat. Buď osobně, radami a podporou, anebo tím, že se účastní různých charitativních akcí, které vydělávají tolik potřebné finance pro všechny, kteří neměli dost štěstí. Jedna taková se před nedávnem odehrála na okruhu Nürburgring a Jason si ji nemohl nechat ujít.
Na jeden z nejnáročnějších okruhů světa vyrazil se svým Fordem GT upraveným pro ruční ovládání. Z venku byste to ale ani náhodou nepoznali, tedy, až na ten vozíček na střeše. Jde o zatraceně stylové auto polepené tmavě zelenou folií, kterému byl přidán sportovněji znějící výfukový systém, a právě ty speciální střešní nosič. Ten udrží vozík i případné zavazadlo až do rychlosti 150 km/h. Sám majitel pak rád vtipkuje, že při vyšší rychlosti už by náklad mohl odletět. Uznejte sami, že tenhle pán, je prostě frajer!
Platíte za autopojištění zbytečně moc?
Najděte nejlevnější nabídku během 2 minut a ušetřete až 4 500 Kč.
🔍 Porovnat ceny zdarmaNezávazné srovnání • Okamžitý výsledek