ferrari_f50

Krádeže aut jsou v dnešním světě bohužel na denním pořádku. Zpravidla se kradou auta, kterých je na silnicích hodně, ale někdy zmizí i ta nejexkluzivnější auta. To se stalo i s Ferrari F50, které bylo ukradeno v roce 2003 a v roce 2019 bylo objeveno.

Přečtěte si také:  Fotbalista si nechal umýt své Ferrari. Pracovník myčky mu ho ale naboural

Ferrari F50 je ještě exkluzivnějším zbožím, než je jeho předchůdce F40. Bylo totiž vyrobeno jen 349 F50, přičemž F40 vzniklo skoro o tisícovku víc. Zdálo by se, že ukrást tohle auto bude hodně těžké, ale přesto se to někomu povedlo.

V březnu 2003 se červené Ferrari F50 z roku 1996 ztratilo z garáže v hotelu Dontello v italské Imole. Ital Paolo Provenzi pro CNN prozradil, že to bylo pouhý měsíc po tom, co si ho jeho otec pořídil. Po autě se na dlouhou dobu slehla zem, ale v prosinci 2019 ho zabavila policie. Úředníci z Peace Bridge Port of Entry, tedy na hranici Kanady a USA, která prochází právě přes most Peace Bridge, totiž zjistili, že VIN překrývá látka, která neodpovídá tomu, jaká by tam měla být. Bylo to při cestě z kanadského Quebecu do Ameriky na Floridu k novému majiteli, který ho v září 2019 koupil za 1,435 milionu amerických dolarů. Informovalo o tom CNN.

Ovšem teď vznikla situace, při které musí soud rozhodnout, kdo je současným majitelem auta, zda je to původní majitel, kterému bylo auto ukradeno, nebo nový majitel Mohammed Alsaloussi. Jeho právník říká, že on má v ruce doklady o tom, že auto řádně koupil, přičemž o tom, že je ukradené, nevěděl. Auto zaregistroval na svoji společnost Ikonick Collections Ltd., která se o sbírku jeho automobilů stará.

Přečtěte si také:  Nové SUV Ferrari Purosangue natočeno na italském okruhu. Maskování ještě neshodilo

Toto Ferrari si ale za těch 16 let, co bylo ukradeno, zažilo docela dost věcí. Advokátka Alessandra Piras, která zastupuje původního majitele, říká, že auto mezitím změnilo několik majitelů, cestovalo po celém světě a chvíli bylo dokonce i v Japonsku. Pojišťovna tehdy krádež nekryla.

Upozornění na komentáře
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments