Zatímco původnímu Triglavu se úplně nedařilo, nově nastupující Direct pojišťovna se vrací na trh s obrovskými plány. Podle představitelů pojišťovny nám nejen u motorových vozidel nabídnou řadu neotřelých novinek a technických vylepšení.
Myslím, že vcelku zásadním momentem při uzavírání pojištění je přijetí do pojištění POUZE zaplacením. Určitě takový postup není žádnou novinkou, ale Direct nebude provozovat papírové smlouvy stvrzované podpisem. To však neznamená, že milovníci papíru nebudou moci uspokojit své potřeby. Smlouvu i se všemi potřebnými a souvisejícími dokumenty si zákazník bude moci vytisknout na internetové adrese, která mu bude při sjednání smlouvy sdělena. A jak to bude s platností smlouvy? Smlouva začne platit ihned v okamžiku jejího sjednání a povinností klienta bude ji nejpozději do 14 dnů zaplatit. Pokud nebude v této době uhrazena, pojišťovna ji vypoví.
Direct nabízí nejvyšší limit pro povinné ručení a to 250 milionů Kč. Povinné ručení je pojímáno jako skládačka s předvybranými balíčky. Neobvyklé je to v případě, kdy bude některý z balíčků klientovi sympatický, ale nebude stačit. V takovém případě je možné skládat dále a přiřadit si k vybranému balíčku jakékoliv jiné riziko, které je třeba i součástí balíčku jiného. Každé povinné ručení může být originál.
Najít v nabídce Directu můžeme například pojištění smrti obou rodičů. V případě smrti obou rodičů, kdy jeden z rodičů je řidičem vozidla, bude vyplacen obnos uvedený v pojistné smlouvě tehdy, když při jedné pojistné události zemřou oba rodiče dítěte nebo zemře rodič dítěte v případě, že má dítě pouze jednoho rodiče či zemře rodič, který má dítě ve své výlučné péči a současně osoba, která s tímto rodičem žije ve společné domácnosti a o toto dítě pečuje a také když zemřou osoby, které mají toto dítě svěřeno do své péče.
Zajímavou možnost havarijního pojištění představuje pojištění pro starší vozidla. Majitel si může vybrat z několika variant pojistné částky (20, 50, 70 nebo 100 000 Kč). Půvab této možnosti je, že pojistná částka je limitem na pojistnou událost, nikoliv na rok. U pojištění na 100 000 Kč bude tedy pojišťovna krýt třeba čtyři události po 25 000 Kč v jednom pojistném roce.
Stejně jako ostatní pojišťovny poskytuje Direct k pojištění asistenční služby. Stejně jako většina ostatních pojišťoven nabízí různé varianty s různými limity. Zajímavé je to, že si nehodou či poruchou postižený řidič může při komunikaci s operátorkou služby vybírat a sestavovat druh služby podle aktuální situace a potřeby. Samozřejmě, že pouze ze služeb, které obsahuje jeho varianta sjednané asistence. Při telefonní komunikaci s operátorkou si potom skládá služby (odtah, oprava , nocleh, úschova …) až do výše svého limitu. Služby může bezprostředně libovolně zaměňovat. Operátorka ho v případě překročení limitu upozorní, že od tohoto momentu by se jednalo o zásahy asistenční službou už pojišťovnou nehrazené.
Auto je prý jen na začátek. Pojišťovna slibuje, že bude pružně reagovat na potřeby řidičů a svoje nabídky bude průběžně upravovat tak, aby co nejlépe odpovídaly podmínkám na našich silnicích, a řidiči se mohli na jejich služby plně spolehnout.
Tak uvidíme. Přejeme Directu a hlavně nám řidičům úspěšný start a naplnění všech slibů i očekávání.
Zajímalo by vás něco jiného z oblasti autopojištění? Napište nám svůj dotaz a my se ho pokusíme zodpovědět. Poradnu si pro vás připravil pojišťovací makléř, společnost Finkap s.r.o.