Za necelé 2 roky od svého uvedení na trh pokořil prodej unikátního plug-in hybridního modelu Mitsubishi Outlander PHEV hranici 40 000 prodaných vozů v Evropě (země MME34 s výjimkou Ruska, Ukrajiny a Kazachstánu).
Při dodržení optimální rovnováy mezi kapacitou a celkovou poptávkou začala společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) od října 2013 postupně uvádět model Mitsubishi Outlander PHEV do jednotlivých zemí Evropy, počínaje vybranými trhy orientovanými na plug-in hybridy jako jsou Nizozemsko či severské země. Od té doby se distribuce tohoto modelu úspěšně rozšířila napříč celou Evropou, v čele žebříčku s top trhy:
- Nizozemsko: 17 733 vozů
- Velká Británie: 11 975 vozů
- Švédsko: 3 195 vozů
- Norsko: 2 502 vozů
- Německo: 2 132 vozů
- Francie: 1 127 vozů
Navíc díky evropským zákazníkům, pro které se stal Mitsubishi Outlander PHEV plug-in hybridním vozidlem první volby, obsadil tento inovativní model z dílny tří diamantů první příčku v žebříčku prodaných PHEV vozů v Evropě.
Tohoto skvělého výsledku bylo možné dosáhnout díky technologiím budoucí generace a jedinečným funkčním atributům vozidla tzv. USP (unique selling proposition neboli jedinečný užitek) pro běžný život, který Mitsubishi Outlander PHEV svým uživatelům nabízí (samodobíjecí SUV s pohonem 4×4 a se dvěma elektromotory, několik automatických režimů jízdy na elektrický pohon, plnohodnotných 5 míst k sezení při objemu zavazadlového prostoru až 463 l , atd …). A to spíše než díky daňovým výhodám na některých evropských trzích, které jsou stejně dostupné pro všechny ostatní, ale méně úspěšné plug-in hybridní modely konkurenčních značek.