„Po šesti měsících od úspěšného vstupu na český a slovenský trh chceme našim zákazníkům představit v pořadí třetí model MG v podobě benzínového SUV HS. Jedná se o prostorné SUV střední kategorie, které vychází z plug-in hybridního modelu EHS, s čistě benzínovým pohonem. Na tento model jsme se velice těšili, protože věříme, že díky skvělému poměru cena / výkon se bude do budoucna jednat o jeden z pilířů prodejů v našem regionu. Ideálně tak doplníme naše existující modely ZS a EHS,“ říká Kamil Šilhavý, generální ředitel MG Motor pro ČR a SR.
Nové MG HS
Nové HS hned na první pohled zaujme svým atraktivním designem jasně ukazujícím na jeho SUV schopnosti. Při vývoji byla věnována značná pozornost kvalitě a výběru špičkových materiálů palubní desky i celého komfortního interiéru. Centrální dotyková obrazovka infotainmentu se chlubí úhlopříčkou 10,1 palců. Z výběru bezpečnostních technologií stojí za zmínku MG Pilot, který zastřešuje hned několik důležitých asistenčních systémů najednou, kdy například k detekování prostoru před vozem využívá kombinace kamery a radaru.
K pohonu MG HS slouží zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 TGI s výkonem 119 kW/162 koní. Model je k dispozici s šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou. MG HS také nabízí luxusní červený interiér, který je možné mít jako Paket Style v rámci příplatkové výbavy na přání.
„Pro rok 2023 máme smělé cíle. Kromě uvedení dalších modelů – elektrických MG4 a MG5 ještě v prvním pololetí tohoto roku chceme výrazně rozšířit dealerskou síť v obou zemích, a to až o 50%. Také díky této expanzi chceme dosáhnout prodeje až 3 000 vozů,“ doplňuje Vladimír Hejna, obchodní ředitel M Motors CZ.
MG se velmi dobře prodává na cca deseti trzích západní Evropy s tržním podílem kolem dvou procent, což je skvělý výsledek a náročnost evropských zákazníků je nezpochybnitelná. Co se týká kvality, MG se směle vyrovná tradičním evropským i japonským značkám.
Uvádět crosower s 2WD jako SUV… SUV to prostě není.
Sportovni Uzitkove Vozidlo, kde je v tomto psano ze musi byt 4×4? Kdyz 4×4, tak offroad….
ty ji dobry mimon – suv musi mit 4×4 kdejaky blb si mysli ze vsechna velka auta jsou suv
Když si ho objednám přímo z Číny, tak vyjde i se clem o 146000,- Kč levnější. Mám z Číny super elektrokolo a jiné věci a maximální spokojenost.
Český prodejce chce být hold za 5 minut milionář. I v Německu jsou levnější.
Ale vždyť je to na vás, odkud si ho objednáte a kde ho chcete kupovat. Je nastavena nějaká cena, kterou můžete nebo nemusíte akceptovat.
A co doprava? Nebo si pro něj do té Číny dojdeš pěšky a nazpátek už pojedeš po vlastní ose? Při dnešních cenách benzínu by se to určitě vyplatilo :-)
Už vidím tu reklamaci auta v Číně! To se určitě vyplatí!
Kde v nemecku? V prepoctu to vychazi stejne ..