To, na co slyší potenciální kupci v Evropě, na to nebudou slyšet v Americe nebo v Asii. Většinou tedy nelze použít stejné reklamní spoty pro celý svět. Důkazem je například Japonsko a tohle dnešní video.
Stejně tak, jako se liší chutě a vkus lidí, tak se liší prodejní strategie. A i když se třeba nové Subaru Forester v Japonsku už prodává a do Evropy se dostane až příští rok, s novým Mercedesem-Benz třídy A to bude zcela obráceně. Evropa s ním už několik měsíců může jezdit, ale Japonci si počkají až do ledna – do jejich showroomů se totiž dostane až 13.1.2013.
Aby zákazníci tušili, na co se mohou těšit, vytvořili tamější animátoři propagační animovaný film. I kdybych vám neřekl, odkud je, díky typickému animačnímu stylu byste to poznali sami. Pracovala na něm automobilka s pomocí japonské reklamní a marketingové společnosti Hakuhodo and Aoi Promotion.
Ve včera zveřejněném videu jde o relativně jednoduchou zápletku, v níž nové Áčko pronásleduje dodávku s občerstvením, která je postavena na bázi opravdového exkluzivního zázraku z roku 1955 s názvem Blue Wonder. To byl tahač přepravující závodní monoposty. Jeho zvláštností bylo to, že byl poháněn originálním motorem z legendárního Gullwingu 300 SL.
-PS-