Maserati Ghibli je přesně ten typ vozu, u kterého se v souvislosti s tuningem modlíte, aby měl úpravce alespoň špetku vkusu.V případě GMP Performance si můžete oddechnout. Jejich pojetí na první pohled působí jako originální vůz, na který jeho majitel obul akorát jiné disky.

To ale určitě není jediná úprava. Vedle nových disků VFS-2 o rozměrech 22×9.0 vpředu a 22×11 vzadu od společnosti Vossen Wheels má Ghibli také upravený výkon. Na naše cesty to však asi ideální nebude. Pneumatiky mají rozměry 255/30 R22 vpředu a 295/25 R22 vzadu. Inženýři z GMP si pohráli s řídící jednotkou a k tomu přidali ještě na zakázku vyrobený výfuk z nerezové oceli. Je trochu škoda, že prezentační video nenabízí také zvuk z nových koncovek. Už tovární provedení patří k tomu nejlepšímu v současné době.

Úpravou prošel model s třílitrovým zážehovým šestiválcem, který disponuje výkonem 350 koní (257 kW) a točivým momentem 500 Nm. Výfuk je o 25 % průchodnější a vedle hlasitého štěkotu to spolu s řídící jednotkou přineslo krásných 111 koní (82 kW) navíc. Zvětšila se také hodnota maximálního točivého momentu, a to o 119 Nm. Oficiální údaje zrychlení a maximální rychlosti zatím nejsou k dispozici.

V GMP Performance myslí také na interiér. Nabízejí kompletní výměnu všech ozdobných lišt a to buď do karbonového provedení, nebo broušeného hliníku. A pomocí externího dodavatele jsou schopni přečalounit sedačky a to až ve 150 různých odstínech.