BMW M2 Coupé už si sice jako nové neobjednáte, ale pokud seženete ojeté, můžete si jej nechat důkladně upravit. Manhart Performace přicházejí s kitem, který vylepší design, techniku a posílí motor až na 630 koní a 750 Nm!
Manhart MH2 630, jak se stavba jmenuje, vychází z BMW M2 Competition. To pohání motor z větších BMW M3/M4 minulé generace, tedy řadový třílitr s dvěma turbodmychadly, ale se sníženým výkonem na 410 koní a 550 Nm. Ani tak to není úplně slabé a pomalé auto, ale pro Manhart Performance to dostatečné nebylo. Výsledkem je úprava, po které se tohle malé kupé může pochlubit 630 koňmi a 750 Nm. Poháněna jsou stále pouze zadní kola, takže půjde o pořádného žrouta gum.
Povedlo se to díky výměně obou turbodmychadle, nového intercooleru i kompletního výfukového potrubí z nerezové oceli se zvukovými klapkami a čtyřmi koncovkami s průměrem 90 mm. Ve výfuku jsou i sportovní katalyzátory, které nahradily ty původní, sériové. Samozřejmostí je nové naladění řídící jednotky na nové komponenty.
A protože je to výkon o skoro polovinu vyšší, bylo potřeba vyřešit také brzdový systém. Místo původních brzd na auto putovaly přední brzdy ze závodního BMW M4 GT4. Jde o kotouče s průměrem 380 mm, do nichž se zakusují šestipístkové třmeny. Zadní brzdy zůstaly beze změny. Nový je také podvozek, ten sériový byl vyměněn za nastavitelný KW Clubsport.
Z pohledu designu se BMW M2 změnilo také docela znatelně. Dostalo spoiler pod přední nárazník, přítlačné křídlo ze závodního BMW M235i Racing, různé deflektory i nová 19″ kola. Dodatečné díly, které tuner na auto namontoval, jsou vyrobeny z karbonu.
Změny jsou i uvnitř, přičemž tou nejzásadnější je instalace ochranného rámu, kvůli čemuž zmizely třeba i zadní sedačky. Ten doplňují sportovní sedadla Recaro Sportster CS s pásy Schroth Motorsport anebo více karbonu či přídavné ukazatele.