Než se podíváme na to, jak se známý úpravce popral s jedním z největších SUV na trhu, zopakujeme si známou mantru. Design je věcí subjektivní a víme, že to, co nám se nelíbí, vás naopak může zaujmout. A naopak. Jen se přiznáváme, že tato úprava BMW X7 je podle nás více než stylová či sportovní, jak to v Lumma Design zamýšleli, spíše kolotočářská a lehce nevkusná.
Ale fakt je, že upravovat BMW X7 je hodně náročný úkol. To auto je tak velké a tak extravagantní už samo o sobě. Jakýkoliv bodykit má velké šance dopadnout jako ten od Lumma Design. Nový je přední i zadní nárazník, které jsou v jejich podání ještě o něco větší, širší a výraznější.
Nové jsou i boční prahy, zadní difuzor i blatníky. Ty jsou mimochodem o 50 mm širší než má sériové auto, a je to proto, aby se pod ně vešla nová kola. Vpředu mají rozměr 10×24 palců a vzadu dokonce 13×24 palců.
Úpravce tvrdí, že spoilery na autě (ten přední pod nárazníkem i ten na vrchu víka zavazadelníku) jsou prý funkční a pomáhají lepšímu obtékání vzduchu při jízdě. U Lumma Design také ztmavili ty tolik diskutované ledvinky, které mají rozměry průměrného afrického státu. Díky tomu by měly vypadat menší, což se v té tmavé verzi úpravy celkem povedlo.