Lexus vítězí v průzkumu zákaznické spokojenosti

Autor: Pavel Srp - 14. 3. 2013


Značka Lexus dosáhla již pátým rokem v řadě nejvyššího hodnocení spokojenosti zákazníků mezi prémiovými značkami na základě letošní studie zákaznické spokojenosti CSI (Customer Service Index StudySM) organizace J.D. Power and Associates. Značka Lexus dosáhla celkového skóre CSI ve výši 862 na stupnici s maximem 1000 bodů, což je hodnota 19 bodů nad průměrem segmentu a současně nejvyšší dosažené skóre v rámci celé studie napříč všemi segmenty.

„Spokojenost zákazníků je základem značky Lexus,“ uvedl Mark Templin, viceprezident a generální manažer divize Lexus, Toyota Motor Sales, USA. „Jsme pyšní na naše prodejce a jejich nepolevující úsilí překračovat očekávání zákazníků a udržovat Lexus na pozici nejlépe hodnocené značky v CSI již po 16 let v řadě, což je mezi výrobci rekord.“

Průzkum spokojenosti zákazníků CSI za rok 2013 vychází z odpovědí majitelů a nájemců vozidel modelového roku 2008 až 2012. Průzkum se konal od října do prosince 2012. Značka Lexus dosáhla nejlepšího umístění v průzkumu spokojenosti zákazníků se službami prodejců (CSI) organizace J.D. Power and Associates v letech 1991-1995, 1997-2001, 2006 a 2009-2013.

Tisková zpráva/-PS-


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru