Letošní Super Bowl byl na zajímavé, zábavné a hlavně ne nudné automobilové reklamy celkem skoupý. Ovšem celkem nudné reklamní vody tentokrát pořádně rozčeřil americký Jeep, který svou reklamou na model Gladiator rozhodně zaujal.

Hlavní zápletkou celé reklamy je něco jako remake slavného filmu ‚Na Hromnice o den více‘ z roku 1993. Kdo z vás film neviděl, doporučujeme to napravit. Jde o milou komedii se zajímavou zápletkou, kde absolutně exceluje Bill Murray. Jeho obličejové grimasy dávají filmu úplně nový rozměr a často nemusí říct ani slovo a vy už se smějete.

Ve zkratce jde o to, že hlavní postava, moderátor počasí (Bill Murray), přijíždí do malého městečka natočit maloměstskou zábavu, kdy pomocí sviště Phila Američané zjišťují, kdy už přijde jaro. Pro hlavního hrdinu je to vrchol trapnosti a nudy, ostatně, stejně, jako vše okolo něj.

Je věčně zpruzelý a naštvaný a dává to dost jasně najevo. Po natočení svištího předpovídání se ale přižene sněhová bouře, která odřízne městečko od silnic a celá televizní parta musí zůstat v tamním hotelu. Otrávený moderátor jde spát, a když se ráno probudí, je znovu ten samý den, znovu ho čeká natáčení a jediný, kdo si téhle časové smyčky všiml, je on sám. A tak to jde stále dokola. Nejprve je vyděšený, pak si z toho všeho a hlavně ze všech začne dělat legraci a až poté si uvědomí, že se to děje z nějakého důvodu. Výsledkem je polepšení hlavního hrdiny a samozřejmě láska. 🙂

A právě tento děj, včetně hlavních hrdinů vzal Jeep a posunul jej do současnosti, kdy nabízí nový Gladiator. Bill Murray, sice starší, ale o to vtipnější, se znovu a znovu probouzí 2. února, tedy v den finále Super Bowlu a pokaždé má Jeep trochu jinak upravený. Navíc se v reklamě objeví i Jeep e-Bike, tedy super moderní kolo, které automobilka na trh vypustí letos v létě. Spot se natáčel ve Woodstocku (Illinois), tedy na stejném místě, kde se točil i film.

Test Jeep Wrangler Rubicon (2019)