Logo je jednou z nejdůležitějších věcí pro každou značku, nejen tu automobilovou. S tím, jak v automobilovém světě přichází elektrická revoluce, čím dál více automobilek logo mění. Tou zatím poslední značkou s novým logem je Lamborghini. Zatím jej ukazuje na grafice, ale už letos by jej mohly dostat první modely.
Když se na logo podíváme, všimneme si, že je jednodušší. Nápis Lamborghini je lehce tučnější a trochu jiný je i samotný býk. Základem je i nadále černá a bílá, což má „symbolizovat jasnou identitu značky“. Samozřejmě ale nechybí ani varianta se žlutou/zlatou barvou.
Lamborghini také prozradilo, že nové logo bude na webových stránkách, sociálních sítích a v některých grafikách používat i bez nápisu „LAMBORGHINI“, ted jen grafiku samotného býka. Úkolem byl logo příliš neměnit, ale pouze zjednodušit, což se povedlo. Podobně na to šlo nedávno i Porsche, které své logo prakticky pouze „vyhladilo“.
Nové logo by se mohlo na auta dostat už letos. Jako první by jej mohl vozit chystaný plug-in hybridní Urus anebo nástupce modelu Huracán.