Kia ve své reklamní kampani použije Petera Pana ze Země Nezemě a model KDE-12

Autor: Tisková zpráva - 10. 5. 2018


Společnost Kia Motors uvedla svoji novou celosvětovou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana.

Tříminutový snímek s názvem Peter Returns (Petr se vrací) čerpá z klasické pohádky a nabízí futuristickou variantu Petrových neshod s kapitánem Hookem. Petr, doprovázený svými věrnými souputníky Wendy a vílou Zvonilkou, je na výpravě s posláním představit nové technologie obyvatelům Země Nezemě, kterým sobecký a hanebný pirát Hook až doposud odepíral veškeré plody technologického pokroku.

Krátký film je součástí vize ‚Bez hranic pro všechny‘ automobilky Kia, v níž jsou možnosti mobility neomezené a kde si všichni mohou užívat bezpočtu výhod budoucích řešení v oblasti dopravy.

„Kia je na cestě stát se v budoucnu jedním z předních masových poskytovatelů mobility,“ komentoval Yong Won Cho, výkonný viceprezident a vedoucí divize globálního marketingu a značky společnosti Kia Motors. „Prostřednictvím našeho originálního filmu jsme chtěli ukázat, že něco tak tradičního a oblíbeného miliony lidí po celém světě může být interpretováno novým způsobem a zasazeno do moderní doby. Podobně jako v případě lidí ze Země Nezemě ve snímku ‚Peter Returns‘ si možnost čerpat výhody technologického pokroku zaslouží každý, nejen malá skupina vyvolených.“

Protagonisté snímku Peter Returns na cestě ke svému vítězství využívají výhod mnoha autonomních a vyspělých technologií koncepčního modelu Kia KED-12. Z použitých technologií jmenujme chytré světlomety Smart Pixel, systém autonomního parkování s obsluhou (Valet Parking), technologii fokusace zvuku, inteligentního agenta a mnoho dalších. V rámci své vize ‚Bez hranic pro všechny‘ Kia plánuje, že do komerčního provozu uvede vozidla s autonomní technologií úrovně 4, přičemž testování autonomních vozidel v ‚chytrých městech‘ by mělo začít v roce 2021.

Režie snímku Peter Returns se ujal oceňovaný francouzský filmař Phillipe Andre. Do filmu natáčeného během šesti dnů v Madridu se zapojilo celkem 200 herců a členů štábu, přičemž speciálně pro potřeby reklamy vzniklo přes 100 různých rekvizit a kostýmů. Náčrty fiktivních lokací Země Nezemě a jejich převod do počítačové podoby si vyžádal přibližně šest měsíců.

Další informace o technologiích představovaných ve filmu naleznete ZDE.

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru