KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice

Autor: Tisková zpráva - 25. 7. 2017


Webové stránky společnosti KIA MOTORS CZECH www.kia.cz se staly v květnu a červnu druhým nejnavštěvovanějším webem mezi automobilkami působícími na českém trhu. Zatímco v květnu web KIA navštívilo téměř 359 tisíc uživatelů, v červnu počet uživatelů dosáhl 288 tisíc. Průměrná návštěvnost webových stránek se od začátku roku pohybuje kolem 300 tisíc uživatelů měsíčně, což značku KIA řadí dle dostupných statistik mezi TOP 3 nejnavštěvovanější weby mezi importéry v ČR a jednu z nejvíce aktivních značek na poli digitálního marketingu.

Za vysokou návštěvností stojí mimo jiné zájem zákazníků o akční model Kia cee’d za 299 980 Kč. Více než třetina všech zobrazených stránek se v květnu i červnu týkala právě této akce. Kampaň „Kia cee’d za 299 980 Kč“ je tak po kampani na novou generaci modelu Rio druhou nejúspěšnější v tomto roce. Úspěch kampaně je patrný nejen při pohledu na návštěvnost webových stránek, ale také při pohledu na prodeje samotného modelu. Zatímco celý segment C roste v roce 2017 o 4,1 %, prodeje modelu cee’d meziročně vzrostly o 6,7 %. „Cee’d je pro automobilku KIA zcela zásadním modelem. Jde o náš první model vyráběný v Evropě a první model, na který jsme začali před deseti lety poskytovat naši výjimečnou sedmiletou záruku. Ihned po uvedení na český trh se stal nejprodávanějším modelem značky KIA a neutuchající zájem zákazníků ukazuje, že si toto prvenství ještě nějaký čas ponechá,“ říká Arnošt Barna, pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.

Za vysokou návštěvností českého webu automobilky KIA však nestojí pouze kampaň na akční model, ale především dlouhodobá strategie českého importéra, která se zaměřuje na digitální marketing a práci s fanoušky na sociálních sítích. „Pro české zastoupení KIA je digitální marketing jedním z nejdůležitějších pilířů komunikace a reklamních aktivit značky. Uvědomujeme si změny, které s sebou přinesl nástup nových technologií a změny v nákupním chování zákazníků. Odpovídají tomu i investice do digitálních aktivit, které jsou jedny z největších na trhu a tvoří podstatnou část marketingového rozpočtu. Spíše než na kvantitu se ale soustředíme na kvalitu návštěvníků našeho webu. Velké procento našeho rozpočtu, mimo klasickou display reklamu, tvoří výkonnostní marketing. Investujeme do dlouhodobých PPC kampaní, ve velké míře využíváme programmatic buiyng, affiliate, lead generation marketing atd. Je zde velký prostor na zkoušení nových možností. Digitální komunikace tak zásadním způsobem ovlivňuje úspěšnost značky KIA na českém trhu,“ vysvětluje Pavel Skalský, Digital & Social Media Specialist společnosti KIA MOTORS CZECH.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru