Jihokorejský sedan K7, neboli Kia Cadenza, se dočkal své první modernizace. Ta zahrnuje především rozsáhlou změnu vzhledu. Nejen s tím automobil zaútočí na dosud opomíjené trhy.
Současná Kia Cadenza se poprvé představila v roce 2009 a v domácí Jižní Koreji dostala jméno K7, čímž se v současnosti řadí mezi sedany K5 a K9, které známe pod jmény Optima a Quoris. Během svého dosavadního života se Cadenza držela především na domácím trhu. To se s modernizací mění a omlazené novinky by se konečně měl dočkat i důležitý americký trh.
A co že se konkrétně na vzhledu Cadenzy změnilo? Prakticky téměř vše – nové jsou přední i zadní světlomety a nárazníky, přepracována byla kapota a přibyly výdechy vzduchu za předními koly, abychom zmínili alespoň ty nejvýraznější změny.
Pod článkem naleznete první dvě oficiální fotografie zachycující vůz z předobočního a zadobočního úhlu. Obrázek interiéru prozatím chybí, ale podle všech informací se výrazné změny odehrály i zde.
Oficiální tisková zpráva, která byla uvolněna s fotografiemi, je na informace poměrně skoupá a tak nevíme, jak moc se sahalo na techniku předokolkového sedanu. Zachovány by ale měly být všechny tři současné zážehové pohonné jednotky, které zahrnují čtyřválec 2.4l o výkonu 201 koní a dva šestiválce 3.0l a 3.3l o výkonech 270, respektive 294 koní.
[nggallery id=1592]
-FM-