Po zhlédnutí videa nás napadá jedna otázka: Proč? Tedy, důvod je jasný, samozřejmě pro zábavu, ale prostě se nám ten nasvalený Mercedes-AMG k takové zábavě moc nehodí. Ale proti gustu…

Standardně je tento Mercedes-AMG E 63 naladěn na 570 koní a točivý moment vrcholí 750 Nm. Jenomže majitel bílého kousku z videa nechal upravit řídící jednotku od společnosti Renntech a přidal i výfukový systém Akrapovič, takže se výkon vidlicového čtyřlitrového osmiválce dostal na 800 koní.

Rychlý test Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ kombi

Současná generace plnotučného AMG nabízí standardně pohon všech kol, ale dokáže několika jednoduchými korky přední nápravu odpojit a být pouze zadokolkou. O takovou radost z několikasekundové demolice zadních gum se pak chtěl pochlubit majitel auta na americké show Bimmerworld, kde právě o pálení gum jde.

A šlo mu to opravdu skvěle. Stačilo pár sekund a z pneumatik zbyly jen cáry a zbytky zůstaly také na nárazníku. Chápeme, že vidět zapálené takové monstrum je možná zajímavé, ale není to přeci jen škoda?