Mluví se o něm jako o nejlepším Porsche Cayman všech dob a milovníci ostré jízdy na něj čekali jako na smilování boží. Cayman GT4 je skvěle naladěná hračka o jejíž pohon se stará plochý šestiválec 3,8 litru, který zadní kola roztáčí výkonem 385 koní. Jde o totéž srdce, jenž bije i v modelu 911 Carrera S, kde je ovšem naladěno na rovných 400 koní.
Z modelu GT3 RS jsou zase brzdy, které umí Cayman zastavit tak rychle, až se vám zatočí hlava. A je to potřeba, vždyť Cayman GT4 umí zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,4 sekundy a maximální rychlost se zastaví na 295 km/h. Ti, kteří tyto hodnoty měli tu čest vyzkoušet, mluví o Caymanu GT4 jako o vysoce návykové záležitosti, obzvlášť, když má manuální převodovku.
Jenomže se ukazuje, že ačkoliv je celé auto včetně techniky nastaveno na ostrou, ideálně okruhovou jízdu, manuální převodovka je lehce poddimenzovaný. Podle dostupných informací při ostrém používání nevydrží a přestává fungovat, přičemž jako první nejde zařadit třetí převodový stupeň. Porsche o problému ví a také se k němu staví čelem. Pokud tedy máte se svým Caymanem GT4 tento problém, neváhejte se obrátit na některý z oficiálních servisů Porsche. Převodovka vám bude vyměněna.