Teď, když je celý svět upřený svýma očima na Londýn, je reklama umístěná právě tam výborným tahem, protože osloví masy lidí. To vědí samozřejmě také v korejské automobilce Hyundai. Vybrali luxusní místo ve výloze v obchodě Harrods v Knightsbridge a umístili tam svůj netradiční model Hyundai Veloster, který na sebe pozornost okolí, jak jsme během týdenního testu sami zjistili, bez problémů upoutá.
Hyundai je hlavním sponzorem výstavy ‘Korea Loves London – Innovation and Technology 2012’, přeloženo do češtiny: ‘Korea miluje Londýn – Inovace a technologie 2012’ právě v Harrods. Tu organizuje reklamní agentura Korea Trade-Investment Promotion Agency právě proto, aby korejské společnosti v Londýně (a celkově v Británii) vzešly do povědomí obyvatel.
Kromě Hyundai Veloster můžete ve výloze obdivovat roboty, interaktivní obrazovky a další věci spojené s Koreou.
[nggallery id=1213]
-PS-