Evropští novináři vybrali nový Hyundai Tucson do finále prestižní ankety AUTOBEST 2016. Finálová nominace je výsledkem hlasování poroty AUTOBEST, kde působí přední motorističtí novináři z 26 zemí.
Nové kompaktní SUV Tucson oslovilo porotu svým odvážným a sportovním designem, stejně jako komplexní nabídkou technologií, komfortu a dostupné ceny.
Thomas Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe k tomu poznamenal: „Ocenění od AUTOBESTu přichází velmi brzy po uvedení Tucsonu na trh. Je to pro nás další potvrzení atraktivity tohoto velmi důležitého přírůstku do naší rodiny SUV a crossover modelů.“
Od svého uvedení na evropský trh v průběhu letošního září zaujal nový Tucson, který se vyrábí v moravskoslezských Nošovicích, pozici nejprodávanějšího modelu Hyundai v Evropě. Více než 61 tisíc objednávek z něj v Evropě dělá vůbec nejrychleji prodávaný nový model Hyundai v historii.
Organizace AUTOBEST byla založená v roce 2001. Její porota je složená z novinářů z 26 zemí, kteří představují 91 % evropské populace. Vítěz letošního AUTOBEST 2016 bude vyhlášen 15. prosince 2015.