140509 Hyundai Motorstudio photo 1

Hyundai představil v Soulu první zážitkový showroom

Autor: Tisková zpráva - 14. 5. 2014


Více komunikace se zákazníky, emoce, příjemné prostředí, výstavy či možnost posedět u kávy. To jsou jen některé z novinek, s nimiž přichází Hyundai ve svých kmenových showroomech. První z nich s názvem Hyundai Motorstudio se právě otevřel v obchodní čtvrti Gangnam v jihokorejském Soulu.

140509 Hyundai Motorstudio photo 1

Značka Hyundai tak chce posílit svou image a představit plány do budoucna. „Naším cílem je nabídnout zákazníkům prostředí, kde mohou na vlastní kůži zažít, co znamená moderní prémiová kvalita,” vysvětlil Won-Hong Cho, šéf marketingu v Hyundai Motor. „Každý detail byl navržen tak, aby umožnil návštěvníkům plnohodnotný estetický zážitek.”

Prostory showroomu mají v zákaznících vyvolat zcela nový pocit z řízení. Hyundai Motorstudio předvádí automobily nejen jako pouhý výsledek smontování několika dílů dohromady, ale jako završení procesu evoluce, zpracování materiálů a technického umu – od prvních nákresů k dokonalým výrobkům. Vše je ilustrováno na modelu nového Genesis.

Návrh budovy pochází od architekta Eulho Suha z ateliéru Suh Architects. Autor použil jak v interiéru, tak v exteriéru 36 tisíc metrů ocelových trubek a eloxované ocelové panely.

Hyundai plánuje vybudovat podobné prostory, které kromě nejnovějších modelů aut této značky nabídnou výstavy, kavárny, místo pro neformální setkání, dětský koutek a další benefity, i v jiných světových metropolích. Další má vyrůst v druhé polovině roku v Moskvě.

140509 Hyundai Motorstudio photo 1


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru