Hyundai nabízí fotbalovým fanouškům životní zážitek: setkání s hvězdami Casillasem a Kaká

Autor: Tisková zpráva - 16. 4. 2014


Hyundai, partner fotbalového šampionátu v Brazílii, připravil pro fanoušky skvělou příležitost k setkání s hvězdami Ikerem Casillasem a Kaká. Oba hráči jsou ambasadory značky Hyundai pro nadcházející mistrovství světa. Dvacet fanoušků, kteří prostřednictvím sociálních sítí zašlou své foto s fotbalovou tematikou, bude mít možnost účastnit se společného fotografování.

2014 hyundai worldcup_1_S

Od 11. do 21. dubna mohou fanoušci v jednotlivých zemích zasílat fotky na příslušný facebookový profil. Účastníci musí sdělit, kterého ze dvou ambasadorů by si přáli potkat. Učiní tak tím, že zvolí ze dvou možností “Be There #withcasillas“ nebo „Be There #withkaka” a přidají komentář k vybranému oficiálnímu prodejci Hyundai z jejich okolí.

Dvacet autorů nejoriginálnějších fotografií bude vybráno do skupiny tzv. Super fanoušků, z nichž deset se 3. května zúčastní fotografování s Kaká v Miláně a dalších deset zbývajících 8. května v Madridu s Casillasem.

Fotografie ze setkání s oběma hráči budou vystaveny v Hyundai Social Fan Parku, který bude přístupný na stránkách Hyundai, věnovaných celému mistrovství světa.

Partnerství Hyundai Motor a FIFA začalo v roce 1999 a prozatím je nastaveno do roku 2022. Hyundai byl mj. partnerem mistrovství světa v Koreji a Japonsku (2002), Německu (2006) a Jižní Africe (2010).

hyundai-fotbal-meet-Casillas-meet-Kaka


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru