Honda představuje kampaň „Podívejte se, co dokáže naše zvídavost“

Autor: Pavel Srp - 3. 10. 2013


Kampaň společnosti Honda, prostřednictvím videa „Hands“ (ruce) už jsme si před nedávnem ukazovali. Honda vtipnou a poutavou formou ukazuje, jak široké spektrum výrobků dokázali vyvinout technici a inženýři značky ve své zvídavosti a touze jít za svými sny.

Video představuje produkty Honda napříč historií a celým výrobním spektrem. Lze v něm spatřit historicky průlomové modely jako například nejprodávanější motocykl na světě Super Cub, závodní motocykl 2RC143, legendární vůz NSX z roku 1990 a první generaci modelu Civic z roku 1972. Ve videu lze dále najít kromě současných modelů CR-V, Jazz, Civic, motorových strojů, také ukázku pokročilých technologií – vodíkový vůz FCX Clarity, humanoidního robota Asimo, solární vůz Dream nebo zcela nový proudový letoun HondaJet.

Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce Honda a představit širokou škálu produktů největšího výrobce spalovacích motorů na světě.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru