Lexus v rámci propagace nového vozu angažoval hollywoodského herce a producenta Juda Lawa. Ten se objeví v nové kampani s názvem „Live the Life RX“. Jude Law má přitáhnout pozornost k novému modelu Lexus RX (MY2016) z kategorie luxusních SUV. Tento vůz dokáže držet krok s hektickým a vzrušujícím životním stylem. Zároveň ztělesňuje sofistikovanost a schopnosti, díky nimž jen sám řidič rozhoduje o tom, co je možné a nemožné. Video ke kampani je možné zhlédnout zde.

reklama-jude-law-lexus-rx-04

Lawova spolupráce s automobilkou Lexus bude komplexní. Zákazníci se budou moci díky ní nechat unést skrze interaktivní video i dramatické umění. Všechny prvky kampaně „Live the Life RX“ v sobě budou spojovat svět luxusu, zákaznické zkušenosti s jízdou ve voze i dokonalé řemeslné zpracování interiéru i exteriéru automobilu. Jude Law nebude chybět ani v televizním spotu, jenž se natáčel na okouzlující francouzské riviéře a v krásných kopcích kolem italského města Fiuggi.

Televizní reklama, která se vysílá po celé Evropě, znázorňuje hotelového sluhu, jenž přebírá klíčky od Lawova RX, usedá za volant nového výrazného SUV a vydává se v rychlém tempu na mimořádnou cestu plnou luxusních zážitků. Spot natočený z přímého pohledu účastníka ihned vtahuje diváka do nového hektického a vzrušujícího světa. Když se sluha vrací k hotelu, objevuje se Law, přebírá klíčky a usedá do vozu. Okamžitě pozná, že něco není úplně v pořádku, ale úmyslně odjíždí pryč, nechávaje za sebou hotelového sluhu, který mohl alespoň na chvilku poznat, co znamená „Live the Life RX“.

reklama-jude-law-lexus-rx-03

Na adresu kampaně Jude Law uvedl: „Miluji řízení a rozptýlení, které je s ním spojené. Koncepce kampaně ‚Live the Life RX‘ mi přišla velmi zajímavá, neboť je pravdou, že správný vůz může skutečně být klíčem k mimořádným zážitkům. Tým automobilky Lexus chtěl uvést v život něco, co dokáže pohltit a oslovit každého, kdo se vydává na cestu. To jsem poznal na vlastní kůži.“

„Jude Law je ideálním představitelem v rámci kampaně ‚Live the Life RX‘. Je to respektovaný herec a gentleman. ‚Live the Life RX‘ odráží skutečnost, že RX zhmotňuje smělý design, pokrokové technologie a především pocit prémiového luxusu. Základem genetické výbavy značky Lexus je poskytovat zákazníkům bezkonkurenční pokrokový luxus. Prostřednictvím naší úvodní kampaně a spotu jsme chtěli toto poselství uvést v život,“ vysvětluje Jakub Kühnl, manažer značky Lexus pro Českou a Slovenskou republiku.

Přečtěte si také:  Jak se za 15 let změnily hybridy? To ukáže srovnání Lexusu UX proti vůbec prvnímu hybridnímu SUV Lexusu RX

Zbrusu nový Lexus RX čtvrté generace, který byl představený v evropské premiéře v září 2015 na autosalonu ve Frankfurtu, je právě v prodeji.

reklama-jude-law-lexus-rx-02