Když jsme před pár týdny měli tu úžasnou příležitost otestovat BMW M6 Gran Coupé shodli jsme se na tom, že jeho zvuk a výrazný matný lak z něj dělají něco jako velkého růžového slona s puntíkama na koupališti. Tohle auto prostě nemůžete minout. Je brutální a nepřehlédnutelné. Jenomže i sériová verze M6 je prostě některým málo, a tak z ní dělají brutalitu ještě o pár stupínků větší. Naposledy se kvůli takové jedné hodně nápadné úpravě spojili dva úpravci. Fostla Wrapping, která se postarala o hodně výrazný polep a Hamann, který si vzal na starosti bodykit a techniku.

U Fostla Wrapping se toho nebojí a už tak velmi výraznou M6 oblékla do metalické modré fólie. Rozhodně nic pro introverty. 🙂 Hamann si zase pohrál s bodykitem. M6 trochu rozšířili a prodloužili přidáním nových blatníků, prahů a nárazníků. Dotáhli to použitím nové aerodynamičtější kapoty, která nese kontrastní lesklou černou barvu.

A co výkon? No samozřejmě se upravovaly mapy v řídící jednotce, a tak je teď M6 už asi definitivně za mokra nepoužitelná. 🙂 Tedy abyste nám rozuměli, námi testovaný kousek i díky paketu Competition měl výkon 423 kW/575 koní a točivý moment 680 Nm. Tahle čísla společně s pohonem zadních kol už vám dají dost práce, ale protože u Hamanna se toho nebojí, dostali se na výsledný výkon 641 koní, přičemž točivý moment zůstal beze změny, tedy 680 Nm.

Je to možná trochu sadomasochismus, ale nám se to prostě líbí. Je to trochu moc, ale M6 i tohle moc zcela jistě unese. 🙂