Nové modely BMW M3 a M4 mají hodně výkonu, na silnici ho nedokáží bezpečně ani využít, ale přesto jsou tu úpravci, kteří nabízejí jeho další zvýšení. Přidává se i G-Power, který z třílitrového šestiválce nabídne až 720 koní a 850 Nm.
Pod kapotou sériových modelů BMW M3 a M4 je třílitrový řadový šestiválec s přeplňováním dvěma turbodmychadly, jehož výkon je ve verzích Competition 375 kW/510 koní a točivý moment 650 Nm. Zrychlit na stovku zvládnou eMka kolem tří a půl sekundy a mohou jet skoro třístovkou. Je to málo? Pro někoho ano. A pro ty je tu G-Power.
Představujeme vám G3M Bi-Turbo, jak G-Power svoji kreaci na základech BMW M3 pojmenoval. Motor zůstal takřka sériový – včetně obou turbodmychadel (upravovaly se jen nějaké opravdové drobnosti), G-Power ale upravil kód v řídící jednotce a vyměnil výfuk. Výsledkem jsou však hodnoty 529 kW/720 koní a 850 Nm! V nabídce jsou ale i slabší úpravy, které posunou výkon „jen“ na 493 kW/670 koní anebo na 456 kW/620 koní. Liší se však pouze jiným programem v řídící jednotce.
Součástí úpravy G3M Bi-Turbo je i změna designu. Tuner přidal karbonové doplňky v podobě předního spojleru a bočních nástavců prahů. Auto dostane i docela výrazné zadní křídlo. V nabídce jsou také jiná kola, vybírat lze ze dvou možností. V obou případech jde nicméně o kovaná kola. První jsou kola s názvem Hurrican RR (na zeleném autě), tou druhou pak Hurricane RS (na matném černém autě). V obou případech mají velikost 9×20 palců vpředu a 10,5×21 palců vzadu a obouvají pneumatiky 285/30 R20, respektive 295/25 R21. Ve vývoji jsou ještě karbonové kapoty.