Finalistky soutěže Česká Miss 2016 budou jezdit vozy Peugeot

Autor: Tisková zpráva - 16. 2. 2016


Česká Miss 2016, Česká Miss World 2016 a Česká Miss Earth 2016 po celý rok užívat vozy Peugeot!

Česká MISS 2016 a Peugeot

Kromě tří vozů Peugeot zapůjčených na rok dívkám, které se umístí na stupních vítězů národní soutěže krásy Česká Miss 2016, zviditelní francouzskou automobilku další dva vozy Peugeot 508, které poskytne Autocentrum Barth vyhlašovateli soutěže. Povědomí o značce Peugeot pomůže zvýšit i flotila oficiálních vozů Peugeot zajišťujících přepravu VIP hostů vysoce sledovaného slavnostního vyhlášení soutěže Česká Miss 2016, které se bude konat 2. dubna 2016 v Obecním domě v Praze.

Spolupráce mezi partnery byla oficiálně zahájena podpisem smlouvy a předáním dvou vozů Peugeot 508, které vyhlašovateli soutěže předali Michal Burkoň, výkonný ředitel Autocentra BARTH a Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR dne 3. února na Čapím hnízdě v Olbramovicích, kde uchazečky o titul Česká Miss 2016 právě absolvovaly soustředění. Podpisem smlouvy bylo také stvrzeno, že Peugeot bude letos soutěži Česká Miss dělat doprovod na různých akcích, což dostal příležitost potvrdit už v sobotu 6. února na legendárním Plese v Opeře v Praze, kam byly všechny finalistky dopraveny oficiálními vozy značky Peugeot.

Česká MISS 2016 a Peugeot

V tomto typu projektu může společnost Peugeot ČR čerpat z bohatých zkušeností ostatních evropských zemí. Ve Francii trvá spojenectví Peugeot – Miss Francie už více než 25 let. Vítězky soutěže ve Francii používaly např. nový Peugeot 208, 108, RCZ, aj. a současně tak podporovaly image vozů při uvádění na trh. Letošní Miss Francie si před několika dny převzala elektromobil Peugeot iOn doplněný o elektrické jízdní kolo Peugeot. Ve Francii zhlédne slavnostní vyhlášení více než 8 milionů diváků. Partnerství s Miss považuje za mimořádně přínosné také zastoupení značky Peugeot v Belgii, které spolupracuje s organizátory Miss Belgie už 20 let.

„Jsme potěšeni, že vozy značky Peugeot figurují v soutěži Česká Miss. Dlouholeté zkušenosti z jiných zemí potvrdily, že tento typ spolupráce funguje a posiluje povědomí o značce. Otvírá cestu k novým cílovým skupinám, a to zejména prostřednictvím internetu a sociálních sítí. Věříme, že se nám stejně jako našim francouzským či belgickým kolegům podaří navázat dlouhodobou a oboustranně přínosnou spolupráci,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Česká MISS 2016 a Peugeot

Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru