Většina fanoušků tuningu a nakonec i úpravců (nemyslíme tím teď renomované společnosti) má většinou pocit, že jejich výtvor posunul schopnosti upraveného vozu zase o kousek dál. Že jejich úprava pomůže aerodynamice a bůh ví čemu všemu ještě. Ale ve skutečnosti si dotyčný majitel může být více než jistý, že buď automobilka nebo prostě někdo jiný (třeba právě renomované tuningové společnosti) stejné auto udělal mnohem líp. Pak jsou ale druhy úprav, které buď výběrem vozu nebo svým provedením dokáží vyrazit dech. A teď to myslím v tom dobrém smyslu. :) Tu, o kterém tu mluvíme, mají na svědomí ve společnosti Fesler.
Přesně tak totiž se mnou zamávala úprava legendárního Buicku Riviera z roku 1963. Auto bylo postaveno na zakázku generálního ředitele firmy s hračkami pro velký kluky Syndicate Ronin, pana Tony Diaze. Prý hledal něco dlouhého, placatého, co opravdu vzbudí pozornost. No, tak si myslím, že s výsledkem rozhodně může být spokojen. Na první pohled zaujme matná černá barva, speciální kola Fesler FS-903, ideálně snížený podvozek a celek dotváří nápadité detaily. Vzhledem k tomu, že pan ředitel rád vyráží za lovem krásných slečen, vybral si dle mého opravdu dobře. :)
Pod kapotou Riviery najdeme motor z Chevroletu Corvtette LS-1, tedy V8 o objemu 5,7 litru a výkonu 344 koní. Když jsem mluvila o detailech skvěle doplňujících celek, pak nelze nezmínit přepracovaná přední i zadní světla, jež jsou složena jen a pouze z LED.
Ani uvnitř se Riviera nenechá zahanbit, i když mně se třeba vůbec nelíbí použité budíky. Ale to je věc vkusu. Naopak skvěle vypadají nová sedadla čalouněná kombinací kůže a alcantary. A protože, když se jezdí lovit kočičky, je potřeba je opravdu náležitě zaujmout. Když nepomůže hromobití z výfuku, určitě zabere oblíbená písnička hrající z audiosoustavy o výkonu 3000 W. Nebo ne?! :)
[nggallery id=2010]
-AR-