ENLAES je název nové společnosti, která se chce zaměřit na úpravy vozidel BMW, založili ji pánové John Morgan Evans a Alex Weld a mají velké ambice. Svou odvahu a umění představují hned na tom téměř nejlepším, co automobilka nabízí, modelu M6 Coupé (před faceliftem).
Jejich počin se jmenuje ENLAES EGT6. Důraz byl kladen na design, avšak díly neprošly větrným tunelem, na aerodynamiku se příliš nemyslelo. To je škoda, protože i když auto může, ale samozřejmě nemusí – to podle vkusu každého z nás – vypadat lépe, možná (i když spíš asi určitě) nakonec ve finále pojede hůře, protože bude mít větší odpor vzduchu.
Díly jsou však lehčí než sériové, jsou vyrobeny z karbonu. Mluvím o předním nárazníku, zadním nárazníku s difuzorem, nástavcích prahů i decentním spoileru na víku zavazadelníku. O designu se můžeme přít, ale přiznám se, že mně se zdá až příliš složitý a možná až vulgární.
Pod kapotou zůstala sériová pohonná jednotka, která sériovou také zůstala. Její V8 má objem 4,4 litru, je přeplňována dvěma turbodmychadly a výkon je dostatečných 560 koní a 680 Nm. To totiž dokáže sériové auto vystřelit z 0 na 100 km/h za něco málo přes čtyři sekundy.